Veteran
6812 inlägg
NYTT ÅR! NYA TAG! Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Nu mina kära vänner tänker jag ta lite ledigt från Biggest loser! Tänkte vi kör denna veckan också, alltså maj månad ut!
Denna tråd har sommaruppehåll!
Återkommer igen. Med en ny tråd! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/
jag är gärna med igen startvikt 88,7 =( usch har gått upp över julen nya tag igen =) är gärna med i lag dimmigt körsbär som förut
Startvikt 90,8 ,hänger gärna kvar med alla dimmiga körsbär. Nu ska det bli ordning på mat och motion igen. Detta håller inte. God fortsättning allihop!
Jag är gärna med, startvikt 94,2 kg.
Jag vill oxå vara med. Start vikt 64,5 Väger mig på lördagar
Gott nytt år Vill vara med igen. Höll i tråden Lag Blåvit Min vikt 87,4 kg Pepp o kram
Jag är också gärna med! Min startvikt är 73,5 kg
Jag fortsätter gärna i lag åskgrå/isblå. Min startvikt är 65.9 kg.
Nytt år och nya tag och nya utmaningar. Var med i chili apelsin innan. Men kvittar vilket lag jag är med i. Start vikt: 95.4 hemsk tanke men nu är det nya tag. Bara två kilo upp under jul och nyår ändå.
Hej! Jag vill gärna vara med! :) Vägde mig i dag, och min startvikt är 103,2 kg
Hej. Jag vill gärna vara med. Jag väger nu 80.3. Hoppas vi får ett framgångsrikt år vad gäller viktnedgång!