Veteran
6814 inlägg
NYTT ÅR! NYA TAG! Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Nu mina kära vänner tänker jag ta lite ledigt från Biggest loser! Tänkte vi kör denna veckan också, alltså maj månad ut!
Denna tråd har sommaruppehåll!
Återkommer igen. Med en ny tråd! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/
Återkommer i morgon till dig vilket lag!
Hej, Jag undrar om man kan få gå med i "utmaningen/tävlingen" eller är det för sent?
Bell välkommen! Kom in med en vikt så blir du indelad i ett lag!
blifast du tillhör lag dimmigt körsbär!
Vart skriver jag min startvikt? Är de direkt till gruppen?
Tack! Ska bli jättekul att jaga minus ihop med er alla :)
58.3 :)
Såg att sopork inte hade kommit med då vi lämnade in förra veckan. För sent Havet? Lag blåvit Vecka 9 Lina1962 (87.4).....88 casg (82.9)..... callinas (77.2).....75,2 jennyc (81.7).....80,5 wassen (84.5)..... Trillan1 (84.3)..... JeannieO (83.6)..... midja 94 (- 1 cm) stuss 109 (-1 cm) Lena11 (80.3)..... superK (80.0)....77,3 Sara1984 (82.0).... madde72 (81.8).... 77,6 soperk (80.0).... 75,0 Freya (81.6).... Elilias (84.5).... Mormor55 (75,5)....
Hej, jag gjorde en efterlysning på en "ut o gåkompis" i mitt lag. tyvärr hade jag ingen som bor i närheten MEN en smart lagkompis kom på att jag kan ju kolla här där alla som är med finns. Jag bor i Växjö i Småland och behöver någon att gå ut o gå med. Jag har en MYCKET skön soffa ;-) och behöver hjälp att undvika den då och då. Hoppas här finns någon som kanske känner någon som vet något om någon som är sugen på att hänga på.
Chrystal. Skriv din startvikt och denna vecka vikt på Dimmiga Körsbärs-tråden. Har du ingen vikt från tidigare blir ju denna veckas vikt = startvikt!