Matdagboken delar ut 3 månaders plusmedlemsskap var fjärde vecka ( v 4, v8, v12, v16, v20 v24 och v 28) till den som pprocentuellt går ner mest
REGLER
Du ska redovisa vikt varje onsdag senast kl 24 eller berätta om du är sjuk, bortrest eller annat.
Om du inte lämnat vikt eller meddelat varför du inte gjort det 3 veckor, så lämnar du plats till någon annan. Du kan meddela att du har semester eller sommarlov eller annat om du vill göra uppehåll. Då åker du inte ut förstås.
Du får inte vara anonym.
××××××××××××
- Vi har en tråd för vikter och mina resultattabeler. Inga diskussioner där för att det ska vara lätt för mig att hitta vikterna. VIKTER VÅREN 2025
- vi har en chattråd där man får skriva allt utom vikter. CHAT VÅREN 2025.
Hej! Jag vill gärna vara med om det finns plats kvar. När är det tänkt att det startar? Jag kommer köra igång måndagen 6 januari, går det bra?
Hej! Jag vill gärna vara med om det finns plats kvar. När är det tänkt att det startar? Jag kommer köra igång måndagen 6 januari, går det bra?
Det går bra. Vi som varit med 2024 är redan igång. Första 3-månaders plusmedlemsskapet delas ut efter vägning onsdag vecka 4 dvs 22 jan. Det blir kortare tid för dig än för oss andra, men du kommer nog ikapp. Du får väga dig när du vill, men senast kl 24 på onsdagar ska du rapportera. Välkommen!
Vad bra, tack! Då meddelar jag startvikt på onsdagen den 8?
Du kan lämna startvikt när du vill!
Babs2.... Har jag fattat det rätt att höstomgången drar över till v4 2025? ...och sedan börjar våren... 🤔 Eller rullar det bara på liksom... Utan uppehåll ?
Så här stod det förra omgången (inringat) ...
Ledsen, jag har ändrat regeln, vi fortsätter i 4-veckorsetapper utan uppehåll. I början hade vi en belöning för största nedgång under hela perioden, men den togs bort. Jag ska informera i chatten!
Hoppas att svansen håller sig lugn!
Är min plats kvar efter mitt uppehåll. Skulle vilja vara med igen.🙂
Du är med Tröttis!
Du är med Tröttis!
Tack, nu är det dags att ta tag i vikten igen.
Jag hänger gärna på igen efter en svacka om jag får igen.