icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

3platser lediga i Bigget looser

Veteran
8081 inlägg
26 december 2024 19:10

Matdagboken delar ut 3 månaders plusmedlemsskap var fjärde vecka ( v 4, v8, v12, v16,  v20 v24 och v 28) till den som pprocentuellt går ner mest

REGLER

Du ska redovisa vikt varje onsdag senast kl 24 eller berätta om du är sjuk, bortrest eller annat.

Om du inte lämnat vikt eller meddelat varför du inte gjort det 3 veckor, så lämnar du plats till någon annan. Du kan meddela att du har semester eller sommarlov eller annat om du vill göra uppehåll. Då åker du inte ut förstås.

Du får inte vara anonym.

××××××××××××

- Vi har en tråd för vikter och mina resultattabeler. Inga diskussioner där för att det ska vara lätt för mig att hitta vikterna. VIKTER VÅREN 2025

- vi har en chattråd där man får skriva allt utom vikter. CHAT VÅREN 2025.

• Veteran
    8081 inlägg
    30 december 2024 14:22

Du är välkommen, 

Fortfarande några platser kvar!

• Mycket engagerad
    105 inlägg
    30 december 2024 20:09

Hej, jag kommer sluta väga mig på ett litet tag o kan därför inte vara med. Kanske hoppar in om några veckor/månader. Lycka till till er alla! 

• Veteran
    8081 inlägg
    31 december 2024 21:44

HHH har hittat tillbaka.

• Veteran
    8081 inlägg
    31 december 2024 21:46

Gott Nytt År allihop! heart

• Veteran
    1244 inlägg
    1 januari 2025 11:24

GOD FORTSÄTTNING  på 2025❣️

• Veteran
    4094 inlägg
    Redigerad: 2 januari 2025 08:09

Halloj härinne....❤️✌️ Gott nytt NU 2025 ✌️❤️...vilket känns spännande, tycker jag.

Ett oskrivet blad...inga direkta löften avgivna (de kommer ofta på skam) ...men en hel del förhoppningar om att det ska bli ett bra (läs bättre) viktår för mig själv.

Först ska min "svans " få ta sin tid att läka. (Föll illa 14/12 på just DEN.. och det har känts rejält 😯🥺 )

Igår mådde den mycket bättre , så jag dristade mig att göra min artrosgympa...det var längesen nu.

Jodå, det gick helt Ok fram till sista momentet att sätta och resa mig från en stol. Fick direkt känning och stoppade....men lite senare kom maken och jag ut på en

väldigt långsam  1-timmas stavrunda,  som helt tog musten ur mig...trots att själva promenerandet gick ok. Har helt tappat orken tydligen 🥴

Blev frusen (det yrde lite snö) och klädde mig med tröja, benvärmare och en filt. Somnade nog ett tag också sittande i min fotölj...😴

Sen blev vi sittande vid TV:n med en ny serie hela em-kväll...och jag blev alltså piggare av värme och vila.

Idag är allt OK...även "svansen"...men att  jag får ha tålamod fattar jag ju....🤔

Inatt har det kommit lite mera vitt...så jag ska försöka ta hand om den skottningen...med betoning på försöka. Hoppas jag klarar av den lilla gratismotionen...då är det gjort.

Önskar er alla varmt Lycka till på er resa. Nu ser vi inte tillbaka...utan blickar bara framåt. 👌

• Mycket engagerad
    450 inlägg
    2 januari 2025 10:00

Hejsan alla!

Jag MAS63 hänger gärna med i BL2025 om det ännu finns platser. heart

• Veteran
    8081 inlägg
    2 januari 2025 10:17

Det är OK MAS du är välkommen!

• Veteran
    8081 inlägg
    2 januari 2025 10:17