Jag tänkte höra om några vill vara med på en promenadutmaning fram till midsommar?
Vi kör igång fredagen den 16/4 och under 10 veckor fram till midsommarafton går vi minst 10 mil.
Vi rapporterar här i tråden varje fredag hur långt vi har gått den senaste veckan (fredag-torsdag) och så gör jag en sammanställning i detta inlägget hur långt man totalt gått.
Vilka vill vara med?
Namn 16/4-22/4 23/4-29/4 30/4-6/5 7-13/5 14-20/5 21-27/5 28/5-3/6 4-10/6 11-17/6 18-24/6 Totalt km
fredrik4..............32,86.............20................35...........24..............20..............14.............40............14..........................32..........231,86
Amek..................55.................42..................................................................................................................................................97
Medelh...............3,4.................0..................24...........3...............................................................................................................30,4
lflickan................7,5................9,8..............15,3.........9,1............6,1.............22,8.........14,3........13,2.........13,3..........0..............111,4
klaraelv.........
Suskarl..............11,2...............9,5...............21...........10..............................................................................................................51,7
Digitali................26,04..........56,24............46,19.....15,71.........39,9............82,47.......79,32.......90,99.......85,5.......60,34........582,7
Ingchr........................................................20,5.........33,8..........26,8............18,84......................................................................99,94
Tack alla som har varit med i min utmaning!
Jag trodde själv att jag skulle få ihop mer men saker förändrades under tiden. Men jag är glad att jag ändå klarade min egen utmaning, hehe.
Digitali, tack för att du var med hela vägen och på vilket sätt, wow säger jag bara. :)
Tack själv 💐Du fick igång mig.
Vad härligt att höra! :) Såg att du gjort en egen utmaning om att gå 7 km om dagen året ut, heja dig. :)
Oj jag har glömt att avrapportera, de senaste två veckorna. Totalt för de de två senaste veckorna är det 32km.
Nu är mina skor officiellt utslitna, så jag kan roa mig med att köpa nya den kommande veckan.
Vad kör vi som nästa utmaning?
Oj jag har glömt att avrapportera, de senaste två veckorna. Totalt för de de två senaste veckorna är det 32km.
Nu är mina skor officiellt utslitna, så jag kan roa mig med att köpa nya den kommande veckan.
Jag tänkte köra 7 km i snitt dagligen till jul skrev en blogg om det i går.
Lätt hänt, har uppdaterat. Härligt att du kom hela vägen och att du fick ihop så mycket!
Kul att du vill vara med på en ny utmaning, häng gärna på Digitalis om du vill. Jag har ingen egen på g. :)
GRYMT BRA JOBBAT ALLIHOPA!! Och stort tack till lflickan som drog igång utmaningen

GRYMT BRA JOBBAT ALLIHOPA!! Och stort tack till lflickan som drog igång utmaningen

Jag är så imponerad av alla som hängt på. :)
Tack så mycket, det var kul att få igång andra så här. Kanske kör jag nån annan utmaning längre fram, just nu har jag ingen på g. :)