Vi är några stycken som har kämpat sedan nyår och fram till midsommar och nu tänkte vi ta nya tag och kämpa vidare till Jul. Om du som vi vet med dig att du kommer att orka ett halvår till med din viktresa så ansök om medlemskap i gruppen. OBS! för att vara med i en grupp måste man vara + medlem. Följ http://www.matdagboken.se/?p=grupper&filter=3 så hittar ni gruppen. Mål med gruppen! Komma ner till målvikten/delmål eller hålla vikten på målvikt. Peppa och stötta varandra. Skriva om stort och smått, vikt, träning, familj, jobb och fritid jag allt som man vill. Rapportera vikt en gång i veckan. (ingen sammanställning denna gång) Startvikt XX Dagsvikt XX Förändring XX Totalförändring XX Målvikt XX Sista rapportdagen 24/12 2011 Ja det var nog allt. Välkomna att kämpa med oss! Kram Annika
Mycket engagerad
332 inlägg
Tack för att jag får vara med!! Det ska bli kul :) Pepp till alla!!
Jag är bara in och lyfter tråden :) Hoppas fler vill haka på! Vi har gjort ett jättebra resultat och varit ett oerhört stöd för varandra. Och god stämning. Trots att jag nått min målvikt vill jag vara kvar för att få stödet i att hitta viktstabiliteten. Ju fler desto roligare :)
Toppen Bummlan *ler*
Jag hänger med på ett hörn (bevakar tråden) men kommer inte att lägga in vikt så ofta som en gång i veckan, utan är med mest för att hålla koll och sätta press på mig själv så jag inte skenar iväg uppåt fram till jul. Men jag vägde mig faktiskt en extra gång nu i veckan (jag som annars inte väger mig så ofta som sagt) för att kolla så det gick på rätt håll och då hade jag gått ner ett helt kg på bara några dagar så den där uppgången måste ha varit tillfällig och jag hoppas jag är nere på målvikt snart igen.
Höjer tråden! Gå in på Grupper och anmäler er så kämpar vi tillsammans. Alla är välkomna!! Annika
Åh, få ja va me?
Jo det var något tillfälligt. Ner ytterligare ett kilo så nu är jag snart på målvikt igen. Skönt.
Både Mait och Cammia: Alla är välkomna in i gruppen. Dock så är det en grupp, och inte den här tråden. Så leta rätt på gruppen och ansök om medlemskap så godkänner Annika - och vips så är ni med! :D
Vad är det för skillnad på grupp och att delta i tråden? Blir inte det samma sak?
I trådar kan alla läsa och skriva här inne i gruppen kan bara vi medlemmar i gruppen läsa och skriva.