icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Start den 21maj 2011-slut den 27maj

På gång
29 inlägg
23 maj 2011 11:48

Hej! Har precis börjat gå ner intesivt igen, orkar inte vänta på att gå ner 1 på en månad och liknande. Kör som jag gjorde i december när jag gick ner från 84kg till 77kg på 1vecka. Detta genom att äta mindre och träna 3 zumba pass per dag. Jag är 174cm lång och vägde som mest 94kg för 2 1/2 år sedan efter mina två barn. Sen från 77kg har jag sen nyår kämpat med kost och träning och gått ner till 72.5kg, men har nu sen i början av mars vägt 72-73kg, trots träning och kost. Så nu orkar jag inte och har börjat äta mycket mindre och träna 1-2ggr dag. Resultatet är att jag har på 2 dygn gått ner 2kg, vägde imorse 70.5kg. Jag dricker jätte mycket vatten så det handlar nog inte om att jag förlorat två kilo vätska. Jag tänkte på denna tråd berätta hur det går för mig och bli motiverad utav att skriva ner det här. Ni får gärna hänga på i er takt och berätta om er. Mitt mål är att till på lördag gå ner till minst 68kg, vilket verkar vara inom räckhåll såsom det ser ut nu. Jag äter runt 1200kcal per dag, är vegetarian, tar oxå några måltidsersättningar. Har migrän som kan tlösas av allt möjligt såsom stress,hunger och träning så jag förösker sköta mig och äta rätt på mina 1200kcal och äter oxå vitaminer. Lycka till alla och hoppas min berättelse motiverar andra

• På gång
    29 inlägg
    24 maj 2011 22:09

Nu har jag börjat tycka att det är jobbigt att inte äta hur mycket som helst jag tror det påverkar mitt humör, är inte lik glad som jag brukar. Men ska kämpa ändå till lördagen. Jag har idag ätit ca1300kcal och tränat zumba två pass. Hoppas bara att jag inte ätit för mycket och att det inte ger nått bra resultat imorn. Ibland tänker jag bara att jag ska skita i vikt och leva livet... Problemet är dock att man istället inte kommer vara nöjd mig sig själv när man ser sig i spegeln. Jag har i nuläget ett BMI på 23.2 från att haft ett BMI på 30.4. Gasar till på lördagen för att sen köra en mellanting av mat och träning. Och njuta av livet

• På gång
    29 inlägg
    25 maj 2011 08:34

Morgonvikt 70.2kg = +0,1kg och jag känner att jag inte orkar pressa mig mer just nu så nu kommer jag äta mer normalt och fortsätta träna hårt för jag mår bra utav att känna mig stark. Vilket är svårt att göra om jag äter mindre o tränar. Tackar för allt visat stöd och lycka till!