På gång
14 inlägg
Vågen visar just nu på 114kg!! Och den dagen det står 115 så flyger vågen ut genom fönstret!Så nu tar jag i för kung ich fosterland och skall ner under 100 strecket!! Hänger nån med?? :D
Och jag äger 117kg så jag hänger på...Nu ska vi satsa på 2 siffrigt:)
Jag är med! Igår (min vägdag) vägde jag 113,3 kg Startvikt 138,1 Gått ner sen start 24,8 kg Jag verkligen toklängtar ner till under 100 kg. Det är verkligen ett stort mål i mitt liv och jag kommer gråta när jag ser 99 på vågen =) Vad har ni för plan för att komma ner?
Ja jag hoppas på 2 siffrigt inom en snar framtid. Duktigt Shiizuka!! Vilken metod kör du? Jag kör på Gi/skär ner på kolhydrat intaget. :)
Jag har kört lchf sen starten och kommer fortsätta med det. Jag är inte superstrikt men har som mål att försöka hålla mig runt 10E% kolisar och helst under 30 g kolhydrater per dag. Lyckas inte alltid men om jag äter kolhydrater så är det kolhydrater av god kvalitet.
Jag är gärna med här! Vågen vissar nu efter semstern 104kg måste gå ner till 95kg igen vägde det innan semestern. Jag ska nämligen op bort hud snart så jag MÅSTE gå ner igen ganska fort. Jag har kämpat med min vikt i mer än ett år nu , vägde 165kg förra året i april. Men min kamp med vikten har varit hela livet har vägt så mycket som 220kg. Men nu är mitt mål att gå ner till 95kg igen där jag var för ca en månad sen. Sen är mitt stora mål att väga 85kg då är jag helt nöjd. Jag äter lite kcal och kolydrater om dagen det är min metod.
lizen82... wow och grattis till din stora hälsoresa. Inspirerande att höra att man kan lyckas även fast man gör det själv och har haft sån stor övervikt. Ibland kan jag känna själv att det är så trögt, men nånstans förstår jag ju att detta måste få ta tid. Dels för att kroppen ska hinna med, men även knoppen.
Jag är ny här och jag hänger mer än gärna på. Skall sitta vid datorn ikväll och verkligen syna allt i "sömmarna" nu, för nu får det vara NOG. Väger 117 och med knäartros hängande över mig så måste jag verkligen tänka på mig själv nu mer än någonsin.
Tack Shiizuka! Ja det är en del jag har gått ner har svårt att förstå det själv att jag har lyckas med det. Min kropp har inte hunnit med alls har massor av skinn som jag nu måste OP bort för att se normal ut. Och så har nog inte hjärnan förståt det hela heller går än i dag och tycker att jag är jätte stor. Men det kanske tar tid det hela. Du har ju också gått ner en del Grattis till det. Bra kämpat!
lizen82, japp snart tar jag 25 kg och det känns fantastiskt =) så tack. Carina42, välkommen och lycka till.
112,4 idag! :D