På gång
14 inlägg
Vågen visar just nu på 114kg!! Och den dagen det står 115 så flyger vågen ut genom fönstret!Så nu tar jag i för kung ich fosterland och skall ner under 100 strecket!! Hänger nån med?? :D
100,2kg idag så snart är jag under 100kg igen :D
111,7 idag. :) och om jag skulle ha gjort min träning kanske det skulla ha minska lite mera. :D Måste ta i träningen med hårdhandskarna denna vecka!!
91,3 här
112,5 idag Veckans viktnedgång = -0,8 kg Startvikt: 138,1 Totalt gått ner: 25,6 kg Jag tänkte faktiskt satsa lite hårdare nu. Hittills har jag ätit och tränat och försökt hålla koll på kolhydrater men inte superstrikt. Nu tänkte jag satsa på att ta under 100 innan nyår. Vet inte om det är smart att göra det med tanke på att jag ändå lyckats gå ner 25,6 kg på drygt 1 år och att jag kanske blir vikt- och matnojig som jag varit tidigare när jag ätit enligt VV eller nån annan lightnedgångsmetod.
111 kg idag, hoppas på att spränga 110 nästa vecka!
Snyggt Sonjasne. liiw, du kan väl hänga här ändå och förhoppningsvis bli peppad att fortsätta din viktresa. Vad har du för plan? Kör du nån särskild diet?
Jag hänger gärna med, väger 101,7 har kämpat med GI sen i Torsdags :) Började förra året och då vägde jag 107. Lyckades gå ner till 90 men dom kom snabbt tillbaka under jul.
kom igen !! Massor med Pepp! Jag kan lova att det är underbart när vågen kryper under 100 :)
liiw, samma som mig alltså och jag känner igen det där med tallriksmodellen. Aldrig mer tallriksmodellen här. Mina 25,6 kg är bevis nog. FÖR MIG! Kram och lycka till!
Jag hänger också med! 116kg och vågen är fortfarande inte utflugen, men den får skärpa sig!! Tycker det är kul här, man blir peppad av allas fram och motgångar. För nu känner jag mig inte som en komplett looser, trodde jag var ensam och alla andra "trivdes" med att vara runda.