Veteran
8081 inlägg
Först resultatet för de sista 4 veckorna;
och så resultatet för hela säsongen:
För de som inte varit med från vecka 2 har jag utgått från deras startvecka. Hoppas att ni förstår vad jag gjort,
Nu hoppas jag verkligen att jag fått till detta rätt!! Hojta om ni ser något fel!
grattis Havet
En fråga: Är procenten beräknad på enbart vecka 22 i denna tabell eller är den för hela v18 - v22? Försökte mig på en egen beräkning men mitt matematiska kunnande räckte inte till....
Som det står är det resultaten för vecka 22. Fingrarna gick för fort , återkommer med perioden 18-22,
Ursäkta mig!
Nu är det fixat , MAS63 vann
. Ursäkta slarvet, hade för bråttom Meddelar Johan efter helgen. Trevlig helg allihop.
Nu är det fixat , MAS63 vann
. Ursäkta slarvet, hade för bråttom Meddelar Johan efter helgen. Trevlig helg allihop.
Tack babs2 , och vad glad jag blev, sporrar mig vidare på vägen mot ett nytt tiotal
PS! Jag fick gå till mina ingenjör-kolleger på jobbet för att få klarhet i hur man skall räkna ut vikt% på en kalkylator. Ingen chans att jag skulle ha fixat det på egen hand.
MAS63: matte har alltid varit mitt bästa ämne, men det gäller att hålla i huvet vad man ska räkna ut, diff för 1 vecka eller 4.
Grattis MAS63!😊
Grattis MAS63!😊
Tusen tack Åsa79!
OOPS...jag Grattade visst HAVET...men Grattis till MAS63...OCH Havet OCH alla andra som aldrig ger upp kampen emot vad det vara må
Vi är alla bäst
Trevlig helg
vikt 73,7kg