icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Anmälan till etapp 4

Mycket engagerad
330 inlägg
29 maj 2011 09:20

Nu är det dags för den 4:e etappen av Viktutmaning 2011. Det är en tävling á la Biggest Looser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Vill du vara med? Anmäl dig här med ditt användarnamn och din startvikt senast den lördag den 4 juni (så att jag kan lägga ut startlistan den 5 juni) Första etappen var vi 81 st som tillsammans gick ner 192 kg. Andra etappen var vi 57 st som tillsammans gick ner 138 kg. Tredje etappen pågår just nu, vi är 71 st som hittills har gått ner 118 kg. Var med i etapp 4 du också!

• Veteran
    2266 inlägg
    9 juni 2011 23:45

veckans vikt : 81.5kg

• Veteran
    5155 inlägg
    10 juni 2011 13:13

Alerta, du lämnade viktuppgiten i fel forum nu Det ska vara sommarlov utmaningen tror jag om jag minns rätt :)