Nu är det dags för den 5:e etappen av Viktutmaning 2011. https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school Det är en tävling á la Biggest Looser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Vill du vara med? Anmäl dig här med ditt användarnamn och din startvikt senast den lördag den 30 juli (så att jag kan lägga ut startlistan den 31 juli) Under de fyra etapper som varit har vi tillsammans gått ner nästan 500 kg... Var med du också!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag vill gärna vara med! Rhyonna startvikt 85,8 kg
amoe startvikt 80.6
eGidlund startvikt 75 :)
Startvikt 81,9 kg
Hänger med jag också, startvikt 80,9 kg
Mimmiw startvikt: 60,9 kg
Startvikt: 77 kg
haha jag menar 53,5kg ;D fniss fniss
Nu stänger jag denna tråden, anmälan är slut och tävlingen har startat! Alla inlägg ska hädanefter läggas i Viktutmaning 2011 - Back to School /mufflon