Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Hej! Nästa vecka är jag bortrest onsdag (16/3) till måndag (21/3) och missar alltså min rapportering som jag brukar ha på fredagar. Så jag tänker rapportera in vikt på tisdagen (15/3) eller onsdagen (16/3) istället. Men sedan blir det fredagar igen som vanligt!
glömskan infann sig i helgen, har vägt mig idag 63,7kg vilket är något uppåt!! nu blir det skärpning.
Grattis Sandy83!!! Fan vad bra vi är, fattar ni att vi gått ner 100 kg tillsammans, skitbra ju!!!
Förlåt att jag inte kunnat skriva in men har varit 1 vecka på gran canaria, utan att gå upp ser jag idag....HURRA hurra... lchf fungerar överallt.... vIKT 80,8 kg...
ny vikt 57.7
Labbe52: härligt att ha varit på semester utan viktuppgång, grattis! Själv var jag i Sälen förra veckan och lyckades inte så bra med att inte gå upp. Vägde mig i måndags och hade gått upp en del men redan idag var det mesta borta igen. Det blev ingen invägning till Påskracet för mig i Fredags pga semstern så jag meddelade +-0 för att "vara med", hoppas verkligen jag kan leva upp till detta resultat när det snart är Fredag igen. Ha det gott alla vi som kämpar!!!!!
hej tyvärr står jag kvar på 82,5 trots 3219 kcal motion förra veckan o är rätt bra denna veckan också. Får köra en annan taktik nu med morgonpromenader o så lugn motion på onsdagarna. Har just kört tai chi o yoga. hälsn yrla
Ny vikt 78,4 kg
Oj, tack så mycket alla!! Har inte hunnit å kolla denna veckan och blev glatt överraskad :) Lycka till denna vecka! Pepp, pepp...
Ny vikt för denna vecka: 80,0