Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag är med! Startvikt 75,6.
Jag vill vara med. Startvikt 95kg.
Jag är med :) Startvikt 61 kg
Jag är med! Starvikt 96,5
Hej ja rapporterade in min vikt förra veckan hoppas det inte har kommit bort. Då vägde jag 83.6. Jag skall väga mig i morrn o återkommer då får se om jag har gått ner. hälsn yrla
Veckans vikt 77,7 - 1,2kg
skulle gärna varit med, men jag väger mig endast 1 gång per månad. så jag får ha mitt eget race
God morgon på er! Jag har fredagar som vägningsdag i vanliga fall men känner att det inte funkar denna vecka. Att äta rätt och framför allt inte för mycket kräver planering från min sida. Jag har en stor tenta på lördag och känner att jag inte hinner räkna kalorier och fokusera på nyttig mat och motion denna vecka. Därför vägde jag mig idag och vågen stod på samma som invägningsvikten, dvs 78 kg. Så min vikt för första veckan får bli 78 kg. I alla fall inget +.... Så resten av veckan ska jag äta så bra det går och röra på mig det jag hinner men jag kommer inte att räkna för om det blir för många kalorier kommer för mycket tankeenergi gå till det och inte till pluggandet. Och efter tentan på söndag kör jag för fullt igen :) pepp på alla er andra!
Hej, jag vill också vara med om det fortfarande går. Startvikt 58.8
Hej. Jag är med oxå om jag får. Startvikt:77,8kg