Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt blev 89,7kg. Känns så bra att äntligen ha hamnat under 90kg, länge sen sist... =)
Jag ligger kvar på samma denna vecka:/ 74,4... Nya tag nu! Hoppas på att bli frisk så jag kan träna nåt med, o inte bara äta... hehe. Lycka till alla i kommande vecka! PEPP!
nu är jag tillbaka med min analoga våg. denna vecka visar den 64,5 kilo, alltså 3hg ner.
Rasat 3 kg sedan senaste vägningen, trots sjukdom och därav frånvaro av träning. Veckovikt: 87,2 kg
Vikt 105,7 kg.
Hej jag tänkte bara säga att jag hoppar av. Jag känner att jag blir stressad av att hela tiden tänka på vikten och väga mig. Jag ska försöka vara hälsosam ändå :) Önskar er alla lycka till! Ni är så duktiga tjejer .. och killar om det finns några sådana med förstås :)
89,6 kg det går sakta men neråt =)
66,3 kg :-)
sakta men ändå ner 98 kg
Hej alla glada människor... första veckan på Påskracet 102.3 = -1.3 kg ;-) KÄMPA PÅ !!!!