Nu har Påskracet dragit igång! Vi är 73 anmälda, varav 68 har lämnat in en startvikt, vi får se om resten ramlar in snart... Så här går Påskracet till: Du rapporterar in din vikt en gång i veckan, senast kl. 12.00 på söndagar. På söndag eftermiddag/kväll lägger jag ut en sammanställning över veckan som gått där allas viktnedgångar i både kilo och procent finns med. Om du missar att rapportera två veckor i rad stryks du från listan. Lycka till allihopa.
Mycket engagerad
330 inlägg
Har bytt vägdag så jag väger mig lördagar numera.. och det blev ett minus 1,1 kg så nuvarande vikt är 92,1 kg Detta TROTS kak- och tårtbuffé i söndags.. hahaha
Veckans vikt är 75,4 kg......härligt med ett stort minus, efter flera tröga veckor....och ÄNTLIGEN är jag under BMI 30!!!!! GRATTIS till alla som kämpar på i både med och motgångar.....vi vet ju alla att om kämpar på så vänder vikten till slut.....men det är så svårt att komma ihåg när vågen visar ett plus eller står still när man tycker att man har kämpat bra.
Veckans vikt för mig är 83,9kg :)
Har dessvärre gått upp, efter att gått ner så bra förra veckan så kostade jag på mig att äta 2 chipspåsar och började testa äta lite mer kolhydrater. Dumma mig :( Men det är bara att fortsätta :) Veckans Vikt: 55,1 Kg (+0,8 Kg)
Veckans vikt: 65,6 kg, sakta men säkert ner.... :-)
63,2 kg denna vägning.
86.6 kg idag! /Hellen
vikt idag 65.6
NEEJ! Visserligen trodde jag att det skulle bli upp denna vecka, men SÅÅ mycket hade jag inte trott! :-(. Ny vikt denna vecka 91.2 kg. (+1.2 kg) :-(
Vikt denna vecka: 70,6 kg, alltså ner 1,4 kg! Hade velat komma ner under 70 kg, men det tar vi nästa vecka istället! :D