Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Grattis, ni är helt... Förlåt.. VI är helt underbart grymma! ;))
ireneq; såg du att jag också var med bland de 10?! :) Där ska jag vara nästa vecka också!
Jippi, två veckor i rad på Topp 10 !!!! Grattis Mexxi77 och alla andra som har blivit kvitt onödiga smörpaket!!
Ledsen för den sena repporteringen, men helgen har minst sagt inte varit den bästa =( Ny vikt är iaf 94,5. Nya tag nästa vecka...
95,4
gittan52 Jovisst såg jag Dig!!!!! Grattis till placeringen och mycket pepp för att återkomma där även nästa vecka. Jag skall kämpa för det jag också men det blir nog trögare och trögare med min viktnedgång, har ju tappat en hel del nu. De "sista" kilona brukar sitta lite hårdare, men skam den som ger sig!Vi jobbar på.
Hej mufflon Jag rapporterade förra veckan... Vart tydligen inte med.
Eftersom jag kommer att vara internetlös hela denna vecka kommer vikten nu Veckans vikt: 74,6 kg Går visst åt fel håll för mig och mer blir det väl nu när det är semester...
Tackar :) Vill säga grattis till alla som kämpat med kilona denna vecka. Bra kämpat!!!!
Det går ju bra för många av oss och detta är verkligen en sporre!