icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Sommarlov

Mycket engagerad
330 inlägg
5 juni 2011 09:45

Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• På gång
    17 inlägg
    30 juli 2011 10:14

Slutvikten för denna etapp: 79,8 kg Wooho! Känns härligt att ha tagit sig under 80 kg även fast det bara är med 200g ;) Nu ska jag anmäla mig till nästa etapp :)

• Veteran
    5155 inlägg
    30 juli 2011 19:20

Slutvikt: 81,9 kg

• Mycket engagerad
    160 inlägg
    30 juli 2011 22:16

Slutvikt 60,9 kg.... inte bra med att avsluta med att gå upp, men men, sommar, lata dagar och inga rutiner...då blir det lätt att halka av banan lite. Nu tar vi nya tag i den nya utmaningen! :)

• Engagerad
    51 inlägg
    30 juli 2011 23:09

103,7kg Slutvikt här och startvikt på etapp 5

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    31 juli 2011 09:17

Sista rapporteringen och sista sammanställningen gjord för denna gång! Sista veckan: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/sommarlov/vecka-8 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/sommarlov/vecka-8 Etappfinal: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/sommarlov/resultat https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/sommarlov/resultat Etappvinnaren: Skicka namn och adress till mig så vidarebefordrar jag det till Johan på matdagboken som skickar ut biobiljetterna. Tack för denna etapp, nu drar vi vidare till nästa. Börjar nu att sammanställa startlistan och lägga ut en ny tråd på forumet, precis som vanligt... :)

• Veteran
    1092 inlägg
    31 juli 2011 09:53

Oj, vad en del av er har gått ner. Grattis! Och grattis vinnaren!

• Utmärkt medlem
    933 inlägg
    31 juli 2011 10:40

Grattis alla! Jag hade som mål att komma ner till 77,0 under denna etapp. Missade med 1 Hg så det käns helt ok:-) Givetvis var målet också att finnas med på den slutgiltiga top 10 för denna etapp och det lyckatdes jag med. Jag är mycket nöjd och hoppar nu på Etapp 5 för att i denna etapp nå min slutliga Målvikt! Till alla Er andra som kämpar: kom igen, det kan ta ett par etapper för att komma dit man vill men det är en stor hjälp med alla "vänner" här på MD och framförallt i mufflons fantastiska Etapper, tack!

• Veteran
    5096 inlägg
    31 juli 2011 11:05

Att stå still i vikt under semestermånaderna är duktigt. Men här har hela 28 av er faktiskt gått ner i vikt under semestermånaderna, bra jobbat och stort grattis till er! Extra grattis till dig Mexxi77 som vann, biobiljetter kommer med posten! Mufflon, tack för ditt värdefulla och fina engagemang!

• Mycket engagerad
    141 inlägg
    31 juli 2011 11:15

Grattis alla som gått ner, men också till er som legat stilla och även för er som har försökt. Nu börjar en ny etapp som jag deltar i, till alla en stor Peppning: Små steg hur små de än är är alltid ett steg mot att nå sina mål. Tack Mufflon för ett fantastiskt arbete!

• Engagerad
    51 inlägg
    31 juli 2011 15:03

GRATTIS Mexxi77!!! TACK Mufflon för allt tid du lägger ner. Nu börjar vi på nytt och kör nästa etapp. PEPP på er alla!!!