icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Sommarlov

Mycket engagerad
330 inlägg
5 juni 2011 09:45

Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Veteran
    5155 inlägg
    11 juli 2011 14:54

Grattis Mexxi77 till att ligga på topp igen!!! Jag är så glad över att få vara kvar på 10 i topp!! Vad vi är duktiga, pepp till oss alla!!

• Veteran
    1230 inlägg
    11 juli 2011 20:04

jag är förvånad, trodde att jag aldrig skulle ta in på Topp 10 för många går ner så mkt och jag går inte ner lika mycket så att se en på plats 3 är en chock men kul

• Mycket engagerad
    141 inlägg
    12 juli 2011 00:33

Jag har nu kommit hem från festivalen... Har gått ner men osäker på hur mycket...kommer med ny vikt på lördag för nu är jag pepp! Hejja alla!

• Veteran
    6812 inlägg
    12 juli 2011 08:42

Tack Mufflon för det du skrev i länken. Tog mig i kragen i morse och tog en stav runda på 67 min innan frukost.

• Mycket engagerad
    141 inlägg
    12 juli 2011 17:30

Vikt för förra veckan blir 86,5 :) dvs -1 kg. rapporterar på lördag min nya vikt för denna vecka.

• Veteran
    1230 inlägg
    12 juli 2011 18:35

80.9

• På gång
    40 inlägg
    13 juli 2011 16:04

Varit på festival i Skottland och glömde säga detta, men kommer igen den här veckan! :) Längtar efter att träna!! Tror dock inte jag gått ner något sedan senaste rapporteringen...

• Veteran
    6812 inlägg
    13 juli 2011 20:12

Ny vikt 94,5 kg mer plus. Men har börjat motionerat igen. Denna vecka har jag gått stavgång 3 x 67 min.

• Veteran
    1092 inlägg
    13 juli 2011 21:01

Hej! Den 5 juli rapporterade jag min vikt för vecka 27. Hade ingen möjlighet att rapportera senare förra veckan men nu har jag kommit med som missad. Förstår att det kan vara svårt att hålla reda på alla så därför har jag full förståelse för det. Extra lurigt blev det väl för att den rapporten kom innan vecka 26´s lista var ute. Vill oxå säga grattis till alla duktiga som går ner över sommaren, själv går jag bara upp men snart är semestern slut och jag kommer in i de vanliga gängorna igen.

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    14 juli 2011 07:29

Jag har gått upp så nu ligger jag på 53,3kg. Men jag känner att jag är ganska nöjd med den vikten i alla fall =) Sommarkramar alla! Fordgirl