Nu är det SOMMARLOV, den fjärde etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 5 juni och sista sammanställningen kommer den 31 juli. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt 73. Det händer inte mycket...
Vägdag idag = 78,5 inte så mycket ner sedan förra veckans rapporterade vikt men väldigt mycket för mig egentligen. När jag kom hem efter ett par dagars resa och vägde mig föra helgen hade jag gått upp nästan 3 kilo!!!!! Helt sjukt att man fyller kroppen och går upp så direkt. Dessa kilon + 2 hekto har jag kämpat mig av med denna veckan, känns så skönt att veta att man har kontroll och snabt kommer "på banan" igen även om det ibland blir utsvävningar som blir fel för kroppenNu kämpar jag vidare, sakta men säkert mot målvikt, mindre än 4 kvar:-)
Veckans vikt 60,2 kg alltså "bara" minus 0,2 kg från den 2:a juli men med tanke på en härlig semesterresa med mycket gott, så är jag mer än nöjd med det :)
Min vikt är idag 83,7 kg:)
97,7 kg
Jag måste tacka nej till denna trevliga sajt pga vår våg har gått sönder och vi har kastat den. Den var verkligen inte tillförlitlig det sista. Våra tvillingpojkar som är 4½ år väger mellan 80-90 kg vardera och det är inte riktigt =D De rätta siffrorna är egentligen 10 -15 kg på dom. Mitt beslut är att jag väger mig på mitt gym en gång i månaden då jag även kan kolla kroppsfettet och annat. Tack för denna tiden. :D
61kg
Vågen visar 88 kg. idag. :)
Dagens vikt är 72,3
veckans vikt: 79,6 :D