Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad HÖSTFÄGRING startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 22 september, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 23 september och sista sammanställningen kommer den 4 november. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Första viktrapporteringen måste göras senast Lördag 29/9. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/hoestfaegring
Utmärkt medlem
528 inlägg
70,3
Oför.
Vikt: 62, 0 kg
Oförändrat
Hej allihop Jag har haft fullt upp denna helg så jag hoppas det är ok att ni får sammanställningen imorgon eftermiddag.
Klart det är nysommar ;) Vi väger det vi väger ändå...
Nysommar det är lugnt, ta det när du hinner. Tack för allt arbete du lägger ner på oss!
Absolut inga problem :D
-0,9kg denna veckan, ny vikt 70,7 så de går sakta men säkert neråt
71,2 denna vwcka