Nu har den 6:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad HÖSTFÄGRING startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 22 september, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 23 september och sista sammanställningen kommer den 4 november. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Första viktrapporteringen måste göras senast Lördag 29/9. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/hoestfaegring
Utmärkt medlem
528 inlägg
Nu är hemsidan uppdaterad med sjätte veckan samt slutresultatet av hela etappen, ni hittar länken ovan i texten. Ett stort GRATTIS till alla ni 23st som har fullföljt alla 6 veckorna i utmaningen - ni är superduktiga, alla har gjort ett jättebra jobb! Tillsammans har vi 23 st lyckats gå ner -77,1 kg - en hel människa! Sjätte veckans vinnare och även hela etappens slutliga vinnare har har gjort en otrolig viktresa genom hela utmaningen, hon har total lyckats gå ner -16,5kg och hela -12,22 % och det är ANGELIAS! GRATTIS! Grattis även till etappens tvåa Havet och trean Lena444 som inte låg lång efter. Stort grattis till alla ni som tog er in på top 10 listan denna vecka också och alla ni andra som kämpat så bra! Jag tackar för att ni varit med denna utmaning och hoppas flera av er hänger med i Julracet också! Kram Nysommar
Angelias om du mailar mig din adress så ser jag till att du får biobiljetterna :o)
Stort tack nysommar för tiden du lagt ner :) Julracet nästa!
Tack nysommar och grattis alla duktiga kämpare vi har gjort ett kanonjobb för hälsan eller hur ? känns så bra ävenom jag inte vann så är vi alla vinnare =) nu kör vi så det ryker i nästa tävling
Jag håller mfd dom föregående som skrivit Tack för att du lagt ner så mycket jobb på din fritid Tycker det är kul att det finns
Idag min vikt 70.8
Åh, så glad jag blir :-) Det har verkligen gått bra o den här viktutmaningen har motiverat mig massor till att kämpa vidare. Hur hittar jag din mailadress nysommar??
Angelias jag såg att du inte var plusmedlem så jag har skickat ett mail till dig via MD du borde kunna svara på det, kolla under din profilsida och mail eller under nya händelser.
Stort grattis Angelias, biljetterna är på väg. Trevlig helg!