Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad JULRACET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 3 november, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 4 november och sista sammanställningen kommer den 23 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Första veckan väger du dig på samma dag som du gjorde med den startvikt du lämnat och rapporterar in din nya vikt här i forumstråden samma dag eller senast Lördag 10/11, sedan rullar det på likadant övriga veckor. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/julracet
Utmärkt medlem
528 inlägg
Efter två riktigt dåliga dagar, har vikten stigit igen, till 78,8.. När det äntligen började gå bra :/ Men upp på banan igen!
102,3 kg
Dagens vikt 70,9 kg. Känns inte så viktigt att rapportera resultatet när inte nysommar är här, verkligen orolig för henne. Vi får hålla tummarna att hon snart är tillbaka och mår bra. Pepp till alla oss som fortsätter kämpa :-)
Jag hade Nysommars mobilnummer sedan tidigare så jag har skickat henne ett sms nu. Återkommer med besked såvida hon inte hör av sig själv till er.
Bra Gittan! Hälsa om du får kontakt. Vad som än kan ha hänt - säg henne att vi väntar lugnt, hon tar hand om sig!
Toppen gittan52!
77,8
Har ni/vi inte hört något innan söndag kväll kan jag testa att ringa hem till henne. Via hennes mobilnummer hittade jag även hemnumret. Vi hade en del kontakt när jag hjälpte till att sammanställa dessa "race" och jag tänker precis som ni, viktigast är att hon tar hand om sig i första hand!
Jag hoppar av och återkommer på nästa utmaning :) Lycka Till!!!!
Hej mina vänner :o) Jag ber så jättemycket om ursäkt att jag inte hunnit uppdatera hemsidan denna vecka, ibland dyker det upp saker man inte planerat som tar mer tid än det är tänkt. Men jag hoppas att det räknas att jag lägger lördagkvällen på att uppdatera :o) Hoppas det inte inneburit att någon har tappat suget... det är långsiktighet som gäller! Nu är jag tillbaka i matchen igen och imorgon kommer vecka 5 som vanligt. Kram