icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012 - NYÅRSRAKETEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
1 januari 2012 14:13

Nu har den 1:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad Nyårsraketen startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 december du finns då med under startvikter som kommer ut på Viktutmanings hemsida 1 Januari. Vi börjar tävlingen den 1 Januari och sista sammanställningen kommer den 12 Februari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/nyaarsraketen

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    22 januari 2012 14:32

Nu har jag gjort diagrammet och uppdaterat hemsidan med veckans resultat! Jättestort GRATTIS till alla 51st som fortfarande kämpar för att gå ner i vikt ni gör ett kanonbra jobb! Den här veckan har vi gått ner 23,5 kg tillsammans! Stort grattis till veckan vinnare som är ovanlig!!!! Till er som inte riktigt fick de resultat ni hade hoppats på vill jag skicka en massa pepp håll i nästa vecka också det släpper snart! Grattis till alla ni som nådde era målsättningar! Ja stack ju ut hakan förra veckan och sa att jag skulle in på top10 listan och blev jätteglad när jag faktiskt klarade det. Tack alla ni som antog min utmaning jag behövde tydligen lite "press" på mig :o) Min målsättning denna vecka blir därför att komma med på top 10 igen hänger ni me? :o)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    22 januari 2012 16:17

Grattis nysommar....att du lyckades nå 10-i topp lista,!!!!!

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    22 januari 2012 16:20

Grattis ovanlig och alla ni som gick ner! nysommar- jag antar din utmaning att hamna på top 10 igen!

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    22 januari 2012 17:30

var arg jag blir att jag väger mig på måndagar... kan kämpa nu för resultat som syns först om 3 veckor i utmaningen. vågen har stått stilla den hör veckan. lever på nutrilett idag och vatten och får go upp tidigt imorgon så jag hinner med toa innan frukost å vägningen. sen ska jag kanske inte överdriva minus 7kg sen vi körde igång är inte illa pinkat det heller men jag vill ju vinna hela utmaningen men cassandra är hur grym som helst :D och kommer sopa banan tror jag

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    22 januari 2012 17:40

Tack för gratulationerna :) Ja Cassandra är grym, men vi får kämpa på endå a ;) Du är ju inte långt efter Cassandra! Kämpa på allihopa! Grattis till dig Nysommar som gjorde en mycket bra insats denna veckan. Pepp till er alla :) !!!

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    22 januari 2012 18:10

Tack a o ovanlig, ni får mig att kämpa ännu mer (hur nu det ska gå till) :D Ni är gryma ni med!

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    22 januari 2012 21:34

Alla vi 51st som kämpar är hur grymma som helst! nu är det 20dagar kvar och nu ska det tränas ännu mer. jag vill ha dessa biobiljetter!!!:) :) :)

• Engagerad
    52 inlägg
    23 januari 2012 12:45

Veckans vikt: 75,9 kg :)

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    23 januari 2012 19:40

veckan vikt : 76,0kg (-0,6) första veckan där jag med största säkerhet hamnar utanför top10... men men nu tar vi nya tag och ett minus är ändå ett minus :)

• På gång
    22 inlägg
    24 januari 2012 11:17

82,3 kg