icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012- Smal till Påsk ANMÄLNINGSTRÅD

Utmärkt medlem
528 inlägg
5 februari 2012 12:41

Nu är det dags för den 2:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad Smal till Påsk. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag i ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 12 Februari och sista sammanställningen kommer den 1 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast lördagen den 11 Februari (så att startlistan kan komma ut den 12 Februari) Under de åtta etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 915 kg... Var med du också! Välkommen önskar nysommar !

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    5 februari 2012 13:25

Självklart hänger jag på den här etappen också..... TACK för att du fortsätter att lägga ner så mycket tid på oss andra!!!! Den här utmaningen är en sporre för mig även fast biobiljetterna är mycket långt borta för mig och att jag har mycket svårt att lyckas komma upp på 10 i topp listan någon gång. Men jag har lyckats få bort 3 kg under den här etappen och känner mig som en vinnare ändå!!!

• Engagerad
    52 inlägg
    5 februari 2012 13:33

Håller med MammaEva; de här utmaningarna är verkligen något som uppmuntrar och motiverar, även om man inte siktar på 10 i topp! Jag anmäler mig till självklart till även denna utmaning! Startvikt: 74 kg!

• På gång
    49 inlägg
    5 februari 2012 13:37

Wow, vad motiverande. Att se alla andras framgångar kommer bli extremt peppande. Jag vill självklart vara med, startvikt 71,6 kg!

• Engagerad
    69 inlägg
    5 februari 2012 13:44

Jag vill också vara med! =) Kul att ha lite extra motivation nu när det är så kallt och går trögt.. Startvikt 83,9

• Mycket engagerad
    289 inlägg
    5 februari 2012 13:51

jag ska också vara med. återkommer med vikten senare. nysommar jag skulle kunna sammanställa resultaten åt dig om du vill? eller har du redan fått hjälp från någon annan?

• Nykomling
    6 inlägg
    5 februari 2012 14:01

Hej alla deltagare ! Jag är ny på matdagboken och ska ta nya tag med min vikt , denna utmaning låter rolig :) så självklart är jag med ! Startvikt 82,3 kg

• Utmärkt medlem
    531 inlägg
    5 februari 2012 14:20

Hejsan hejsan, Jag vill gärna vara med, återkommer med startvikt på tisdag då min vägdag är...!

• Utmärkt medlem
    635 inlägg
    5 februari 2012 14:33

Hej! Jag vill också vara med och återkommer med startvikt på fredag som är min vägningsdag!

• Engagerad
    80 inlägg
    5 februari 2012 15:42

Hej! Jag vill vara med. Startvikt: 153,3 kg.

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    5 februari 2012 16:10

Du är en vinnare också MammaEva och alla ni andra med som hänger i och kämpar! Va kul att ni vill fortsätta kämpa med mig :o) Det händer inte ofta att jag hamnar på top tio heller men det gör inget. En av anledningarna till att jag kör den här viktutmaningen är för att få kontinuitet och inte fuska utan fortsätta kämpa, det hjälper mig att få en lagom och stadig viktnedgång :o) a jättekul om du vill köra viktutmaningen med mig :o) Ingen annan har anmält sig så jag hade tänkt köra själv annars men det är ju roligare om man är två! Om du skickar mig din hemmailadress så kan jag skicka över excelfilen som gittan och jag använder och förklara hur den funkar, är du hyfsad i excel ser du säkert själv det är inte så svårt. Tack för hjälpen! Härligt att ni vill fortsätta kämpa med mig, ni som är med i Nyårsraketen behöver bara skriva in en anmälan här så tar jag er slutvikt i Nyårsraketen som startvikt så behöver ni inte komma ihåg att skriva in igen. Ni andra måste dock komma in med startvikt :o)