icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2012- Smal till Påsk ANMÄLNINGSTRÅD

Utmärkt medlem
528 inlägg
5 februari 2012 12:41

Nu är det dags för den 2:a etappen av Viktutmaning 2012, kallad Smal till Påsk. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag i ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 12 Februari och sista sammanställningen kommer den 1 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast lördagen den 11 Februari (så att startlistan kan komma ut den 12 Februari) Under de åtta etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 915 kg... Var med du också! Välkommen önskar nysommar !

• Mycket engagerad
    152 inlägg
    5 februari 2012 16:16

Tänkte anmäla mej och skriva in min startvikt på lördag nästa vecka men om du vill lägga ner tid på att kolla nyårsraketens slutvikt så är ju det kanon! Självklart vill jag vara med även på nästa etapp och tack för det arbete som ni lägger ner.

• Mycket engagerad
    136 inlägg
    5 februari 2012 16:57

Jag vill gärna vara med i "Smal till påsk" Min startvikt= slutvikt i nyårsraketen

• Mycket engagerad
    414 inlägg
    5 februari 2012 17:17

Jag anmäler mig, återkommer om startvikt.

• Mycket engagerad
    138 inlägg
    5 februari 2012 17:18

Hej, jag vill vara med! :) Startvikten? Är det nuvarande vikt eller är det invägning precis innan starten? //Sissilia

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    5 februari 2012 17:49

Invägning precis innan start är det som gäller :o)

• Nykomling
    1 inlägg
    5 februari 2012 17:58

Åh, vilken bra ide! Påsk låter väldigt snart, men det är ju inte så stor ide att skjuta upp det heller. Startvikten är 67 kg (nu har jag i alla fall bestämt att det inte ska vara mer om en vecka sådär ;-)

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    5 februari 2012 18:19

Jag vill gärna vara med här också så min startvikt = slutvikten i Nyårs raketen. Säger som många andra tack nysommar för att du orkar kämpa med detta och det peppar oss andra också att kämpa.

• Veteran
    6812 inlägg
    5 februari 2012 20:37

Jag är med denna etapp också!

• På gång
    16 inlägg
    5 februari 2012 21:33

Jag är med!

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    6 februari 2012 07:40

Hej! Det är klart att jag är med! Jag ser det som för dig nysommar, en kontinuitet...