Nu har den 3:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad VÅRRUSET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 Mars du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 1 April och sista sammanställningen kommer den 29 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/vaarruset
Utmärkt medlem
528 inlägg
hej, 41st har lämnat in vikten i tid. Jag skickar sammanställningen till nysommar alldelles snart, och sen blir det prommenad i vårsolen. från och med idag är det nya tag.. annars kommer jag få dålig siffra nästa vecka :) Kram
Nu är hemsidan uppdaterad! GRATTIS alla 41st somm fortfarande hänger i och kämpar ni är verkligen jätteduktiga! Stort grattis till alla som tog sig in på top 10 listan - härligt jobbat! Extra stort GRATTIS till veckans vinnare som är Havet som gick ner hela -3,66%.
Finns inte heller med trots rapportering i onsdags... :( Är jag borta nu då eller?? Skrivet av: Glaad70 2012-04-11 09:17:06 Puh... Resultatet av morgonens invägning är 82,9!! Ni är så otroligt duktiga allihopa! Ha en bra dag!
hej, då är det säkert jag som missade en sida.... är sjuk igen och gör det här med feber :) tittar igenom och rättar!!!
så då har jag uppdaterat med 2 uppmärksamma kämpar som jag missade :) Förlåt för det, det var inte meningen. Ni bägge två kämpar på så bra :) Jag kan inte lova att nysommar hinner uppdatera sammanställningen och diagram idag men jag skickar nu filen till henne :) Kram på er och som sagt, min fina förkylning kom tillbaka till mig så jag ligger och svettar och då blir det lätt feltryckning så säg till om jag har gjort flera fel.
Det är lugnt a!! Nu får jag ju vara med och kämpa en vecka till!! :) Krya på dig! Tjing o kram!
Nu har jag uppdaterat hemsidan med Eiricha och Glaad70. Härligt kämpat tjejer! Tack snälla a för att du gör sammanställningen av allas vikter trots att du är sjuk, det är lätt att det blir ett feltryck om man har feber :o) Krya på dig!
Hej! Ni har missat mig också... Jag rapporterade i går morse Millsson med 103,5kg!
undrar om feber kan orsaka blindhet... någon som vet??? jag har ju hört om att migränen kan påverka synen men en envis och elak förkylning? jag lägger till dig också naturligtvis....
men vet ni vad som är det bästa???? det är den bästa veckan sen jag började med det här när det gäller att vi tappar deltagare!!! då saknar jag bara 2 vikter och en som blev inrapporterad för sent så vi är 44 kvar som kämpar!!!