Nu har den 3:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad VÅRRUSET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 Mars du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 1 April och sista sammanställningen kommer den 29 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/vaarruset
Utmärkt medlem
528 inlägg
veckans nya vikt 71,3 kg!! :)))))
AnnaMa1 jag tittar på det ikväll, jag sitter på tåget till jobbet så jag kan inte ändra i sammanställningen nu :( kämpa på alla, skärper inte jag mig å blir det ett stort plus denna vecka :C
a det är lugnt;)
87,4 kg
Hej! Jag finns fortfarande inte med i sammanställningen för vecka 2... Jag vill gärna vara med och jag lämnade ju min vikt i tid i lördags. Är jag inte med eller??
vågen visade 73,7 kg, det var en väldigt liten viktminskning
Vågen står nu på 82,2 kg ett litet minus , men ack en minus... ;)
63,9 kg
Hej Milsson, du är med. Jag skickade 2 filer med uppdateringar till nysommar, hon kan ha missat den sista.... jag har dig på min lista så du är med!!! jag kan föresten nämna att jag ska London imorgon och kommer tillbaka på måndag kväll. nysommar visste inte om hon skulle hinna sammanställa era vikter på söndag men annars gör jag det på måndag. Nu är jag frisk i alla fall.... det var migränen som jag fick i söndags, jag mådde jätte illa hela måndagen ( hade synrubbningar och illamående) så det är väl inte konstigt att jag inte såg några av er :D
122,7kg