Nu har den 3:e etappen av Viktutmaning 2012, kallad VÅRRUSET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i vår anmälningstråd senast 31 Mars du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2012 hemsida. Vi börjar tävlingen den 1 April och sista sammanställningen kommer den 29 April. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar a och nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/vaarruset
Utmärkt medlem
528 inlägg
Magsjuka härjar!!!!! Fy bubblan! Inte ätit NÅT idag!! Undrar vad det i slutändan innebär för veckans vikt på måndag...?
Krya på dig Fjorren!!
Uscha vad jobbigt Fjorren... Krya på dig...!
Tack MammaEva och Nillan87!! Bubblar på ännu i magen så känns som en rejäl magsjuka man lyckats nappa på... Hoppas det går över snart. Igår blev det bara vatten på hela dagen och ett halvt glas nyponsoppa...
Ny vikt 75,5 kg
Hejsan! Dagens vikt är 66,4 kg. Ha en trevlig helg!
Dagens vikt 71,8
103,5
Min vikt 74,5kg
Usch, detta har varit en jobbig vecka. Hög feber och hosta i 6 dagar, ingen matlust, ingen ork att göra något och inte sovit ordentligt på hela tiden då jag hostar konstant när jag lägger mej ner. Är inte riktigt ok än men det känns som att det är på väg åt rätt håll. Om jag denna vecka hamnar på 10-i-topp (vilket jag inte tror) så är det absolut inte min förtjänst. Vikt denna vecka 88.3 kg