Nu är det dags för den 2:a etappen av Viktutmaning 2013, kallad PÅSKRACET. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt på forumet och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 17 Februari och sista sammanställningen kommer den 24 Mars . Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar varje vecka senast lördag ramlar du automatiskt ur utmaningen! Vill du vara med? Anmäl dig här med din startvikt senast Lördagen den 16 Februari kl 18:00. OBS! Viktutmaningen löper från Söndag till Lördag, vilket innebär att om du har Söndagar som vägdag anmäler du som startvikt den vikt du har 10/2, om du har Måndagar den vikt du har11/2 osv. Under de 11 etapper som varit 2011 och en 2012 vi tillsammans gått ner över 1,5 ton! ... Var med du också! Välkommen önskar nysommar !
Utmärkt medlem
528 inlägg
Min vikt idag 71.7 kg, dvs - 0.3 kg.
Går det bra att vara med? Jag skulle hemskt gärna vilja vara med och om det är ok så väger jag 81kg
Startvikt 123,6 kg
Får bli annan vägdag än vanligt.skall åka iväg på ledighet.Vikten är 93 ,3 kg
Hej allihop Denna tråd är nu stängd det finns en ny där vi i fortsättningen lämnar vår vikt http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8939&Sida=1
Jag är ledsen men det går inte att anmäla sig efter att startlistan kommit ut, men ni är hjärtligt välkomna till nästa utmaning som startar om fem veckor :)
veckans vikt 87,4 kg
Veckans vikt v 8 är 77.9
Nu är hemsidan uppdaterad med första veckan in och spana hur det gått för allihop! Stort grattis till veckans vinnare som gjort en rivstart och gått ner hela -3,01% och det är ireneq! Jag hoppas jag fått med allihop annars får ni säga till så ändrar jag :)