Nu har den 1:a etappen av Viktutmaning 2013, kallad NYTT ÅR och NYSTART startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 6 januari, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2013 hemsida, se länk nedan. Vi börjar tävlingen den 6 januari och sista sammanställningen kommer den 17 februari. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Viktutmaningen löper från Söndagar till Lördagar. Första veckan väger du dig på samma dag som du gjorde med den startvikt du lämnat och rapporterar in din nya vikt här i forumstråden samma dag eller senast Lördag 10/11, sedan rullar det på likadant övriga veckor. Dvs har du söndagar som vägdag rapporterade du in den vikt du hade 30/12 som startvikt och rapporterar in vad du väger idag 6/1 som vikt för första veckan, har du måndagar - startvikt 31/12 och vikt första veckan 7/1 och så vidare med övriga dagar i veckan. Sammanställning för första veckan kommer ut på hemsidan Söndag 13/1. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning » https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/nytt-aar-o-nystart
Utmärkt medlem
528 inlägg
Ny vikt 85,6
Vikt första veckan: 73,5 Kg
68,1
67,0 kg
129
129 kg :-/
Nu är hemsidan uppdaterad med första veckan, ni hittar länken ovan i texten. GRATTIS till alla som har fullföljt även första veckan i utmaningen - ni är otroligt duktiga! Kämpa på nu hela etappen! Tillsammans har vi lyckats gå ner hela -115 kg! Första veckans vinnare har fått en kanonstart och lyckats gå ner hela -5,41% och det är uttert! Extra stort GRATTIS till dig! Stort grattis även till alla ni som tog er in på top 10 listan denna vecka också- härligt kämpat! Vi är 98 st som fortfarande är kvar i utmaningen, 26st missade att rapportera och är därför inte med i sammanställningarna/utmaningen. Nu kör vi nästa vecka också tänk på att alla som lyckas genomföra hela utmaningen är vinnare. Det är uthållighet som gäller! Tänk Beach 2013 ;o) Glöm inte att gå in och kolla hur ni ligger till i diagrammen! Nu ger vi järnet nästa vecka också. Kram ❤ Meltram alla är med i diagrammen men eftersom i vi är så många så syns inte allas namn men ALLA är med, kolla i startlistan mellan vilka namn ni ligger så hittar ni er punkt i diagrammet. norrby12 jag såg att du lämnat vikt men jag hade inte med dig i startlistan, jag är jättetacksam om du kan tala om för mig på vilken sida i anmälningstråden du rapporterat in din startvikt så lägger jag till dig. synvillan jag såg att du rapporterat in två olika vikter, jag gick på din första. Har du bytt vägdag eller varför två olika vikter på olika dagar?
Grattis utter! Vilken rivstart du fått!
woach tyckte jag var duktig med min viktnedgång men ligger lite i lä jämfört med andra :) bra jobbat iaf
Tack så jättemycket! :) Alla som har lämnat in sina vikter har gjort ett jättebra jobb, tänk vi har redan gått ner 115 kilo tillsammans! :D