Nu har den 2:a etappen av Viktutmaning 2013, kallad PÅSKRACET startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. För att kunna vara med ska du ha anmält dig i anmälningstråden senast 16 februari, du finns då med under startvikter på Viktutmaning 2013 hemsida, se länk nedan. Vi börjar tävlingen den 17 februari och sista sammanställningen kommer den 24 mars. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. För att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka, om du inte rapporterar din vikt varje vecka (senast lördag) tas du bort från sammanställningen och tävlingen! Viktutmaningen löper från Söndagar till Lördagar. Första veckan väger du dig på samma dag som du gjorde med den startvikt du lämnat och rapporterar in din nya vikt här i forumstråden samma dag eller senast Lördag 23/2, sedan rullar det på likadant övriga veckor. Dvs har du söndagar som vägdag rapporterade du in den vikt du hade 10/2 som startvikt och rapporterar in vad du väger 17/2 som vikt för första veckan, har du måndagar - startvikt 11/2 och vikt första veckan 18/2 och så vidare med övriga dagar i veckan. Sammanställning för första veckan kommer ut på hemsidan Söndag 24/2. Massor med pepp till alla, nu kämpar vi järnet! Välkomna önskar nysommar! Länk till sammanställning » » https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/home/paaskracet
Utmärkt medlem
528 inlägg
Synd att du slutar. Men förstår vilket jobb det ligger bakom all. Hoppas att någon annan kan ta över efter dig. Man blev peppad, även om jag inte lyckades så bra. Det var 1:a gången jag var med, men jag har sett alla andra som var med vilka resultat.. Tack än en gång för allt jobb som du har lagt ner. Håller tummarna att du kanske återkommer med en ny utmaning./Kram
Håller med alla övriga och vill tacka dig för all tid och allt jobb du lagt ner under den här tiden. Tack vare dig är vi många som har blivit sporrade och gått ner i vikt. Hoppas på att någon annan orkar ta över. Ett jätte tack till dig nysommar.
nysommar Tack för allt jobb du har lagt ner. Förstår att det tar för mycket tid för dig och att du vill ha tid över till något annat. Jag vill bara säga att den här tråden är den bästa jag någonsin varit med i både här och på VK. Hoppas också att någon vill ta över efter dig.
TACK nysommar för allt arbete du lagt ner. Jag har varit med på tre stycken och gått ner nästan 14 kg, jag hade aldrig klarat det utan ditt arbete med alla utmaningar. Jag trodde i början att du var anställd här på MD, att det var ditt jobb och att du fick betalt. Du har gjort ett otroligt jobb och hjälp så många här och allt på din fritid dessutom, du är otrolig. Jag förstår absolut att du inte vill lägga mer av din tid på detta, men det är synd och vi är många som behöver dig. Jag hoppas precis som alla andra att någon vill ta över, kanske det inte är så svårt då du är så snäll lämnar över ett färdigt material med tabeller och diagram. En stor tack kram till dig nysommar.
Tack Nysommar för allt du gjort för mig genom denna tråd. Den har betytt jättemycket för mig!
Tack nysommmar för allt jobb som du har lagt ner på detta. Pepp o kram
Nysommar Jag saknar dig såååå....vikten skenar ...ingen tråd är som din var.Jag var så nöjd. Hoppas du kanske hittar tillbaka till oss....Kram