icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Visar poster från November 2009

17 november 2009 21:00

Lite annorlunda matdagbok

Eftersom jag är för lat för att bokföra allting jag äter, och dessutom inte har några större problem med min vikt, så lägger jag endast in de livsmedel jag anser vara "snask", dvs exempelvis snabbmat, läsk, godis, kakor etc. Tanken är att allt s...

Läs mer Kommentera