Hej Ja fy jag väger 100 kg. Jag kan verkligen inte fatta det. Jag som ALLTID har farat över att komma upp till 100kg, men egentligen är det inga problem. Man äter och äter och äter och kilona smyger sätter sig sakta men säkert på kroppen . Ne nu är det skärpning som gäller. Jag är verkligen mästare på att påbörja träning och äta hälsosamt i ca 3 veckor- 1 månad sen när jag fuskar eller blir sjuk eller liknande så struntar jag i det och efter ett tag börjar jag igen. Jag är sååå himla trött på mig själv, jag har ingen disciplin alls:( grejen är den att jag oftast när jag äter choklad (min svaga punkt) så är jag inte så jätte sugen. Det skulle jag vilja ändra. Jag väger idag 100 kg, jag är tjej och 170 cm lång, enligt bmi uträkningen lider jag av extrem fetma, men såå himla fet är jag faktisk inte men mitt mål är iaf att gå ner till sommaren 75kg, jag har själv bestämt att jag ska äta 1200 kcal om dagen och träna, både power walka på morgonen samt springa och träna lite på gym o simma ev osv. Det är verkligen nu eller aldrig. Jag behöver någon som pushar mig , pushar varandra. Jag hoppas att någon vill vara med:) Lycka till o KÄMPA KÄMPA
Nykomling
4 inlägg
Har nu lyckats gå ut och gå power walks med stavar samt tränat på vårat kinect med Dance Central 2 "Fitness"-delen. ca 1 -2 timmar varje kväll. Känner mig sjukt nöjd. Har skött maten riktigt bra också, yay me!!!
Det låter fantastiskt t4nkgirl. Det har gått ganska bra för mig också, men på din träningsnivå är jag inte (än). Glad Påsk på er alla och ät gott, men inte för mycket. Det är vad jag har siktet inställt på.
Hej i tråden. Här finns det en donna till som legat på det hemska tre siffriga strecket men lyckats att krypa under och hoppas på att få stanna där!
Jag väger över 100 och vill komma under!! Behöver pepp, tränat i ett par veckor nu och skött maten men behöver pepp för att orka vidare, tills man börjar se riktiga resultat.
En gammal tråd med ett problem som fortfarande består för vissa av oss!
Ska vi ta itu med det?
Under 100 ska vi!
Verkar dött här. Det finns en tråd som heter "Över 100"
Närmar mig 100, dvs ligger på 103,8 idag.
107kg ska neråt är det tänkt. Kanske kan få igång denna tråd igen
??
Som jag skrivit tidigare finns det en annan tråd om över 100 kg och den är väl nästan lika död. Skriver samma sak i båda!
105,8 i tisdags och planerna är att strama till tyglarna lite. Vaddå - över jul??? aja någon gång måste man ju ta tag i det!
Lyckades ta mig upp till 107,2 över julen. Bläää