Engagerad
62 inlägg
Har en vecka framför mig där jag satsar på att ha minus på vågen på lördag. Det innebär hårdträning & mitt mål är att träna bort minst 3000 kcal denna vecka. Kollade i min blogg om några var intresserade och haka och det var de ju :) Så haka på här så fyller vi i varje dag hur de går för oss!! Det här klarar vi ju lätt eller hur!? =D
Aaaw, jag hade jättegärna varit med! Men det "går bort" så många träningsdagar för mig denna veckan så jag får vara glad om jag hinner med min "vanliga" träning. :p Lycka till iaf. Om ni kör da capo kanske jag hänger på då!
Jag är jättegärna med på den utmaningen! Jag hade en sådan fuskarhelg matmässigt (alldeles för många fina bjudningar :P) så 3000 kcal bort är precis vad jag behöver. Ska hoppa på crosstrainern nu så återkommer jag med dagens total efter det...
Jag hänger på =) 422 kcal brända idag genom bodypump
526 kcal bort blev det idag med hjälp av crosstrainer, ridning och situps. :)
jag hänger på också....jag håller på att komma ur en förkylning så det här blir min första vecka tillbaka med träning. Idag vart det promenad 321 kcal brända med stegräknaren =)
Jag hänger med:) Brände ca 450 kcl idag :D
Jag är på! Vet inte om det kommer vara möjligt, man måste ju i princip träna varje dag. Vet inte om det hinns med. Försöka ska jag iallafall göra! Har bränt 420 kcal idag.
Fan va duktiga ni är allihoppa!! Med detta tempo klarar vi detta galant. Själv brände jag 400kcal idag.. Imorgon tar vi nya tag och tar i liiite hårdare? :)
848 kalorier idag genom stavgång och motionscykel. Så dags att stupa i säng för kl 6 imorgon bitti ska stavarna nötas på igen!! Annars så blir ju hundarna så ledsna :)
jävlar thyndra, bra kört!! =D