Engagerad
62 inlägg
Har en vecka framför mig där jag satsar på att ha minus på vågen på lördag. Det innebär hårdträning & mitt mål är att träna bort minst 3000 kcal denna vecka. Kollade i min blogg om några var intresserade och haka och det var de ju :) Så haka på här så fyller vi i varje dag hur de går för oss!! Det här klarar vi ju lätt eller hur!? =D
458 kcal bort på crosstrainern blev det idag. Hade tänkt rida också men det hanns inte med. :( 2030 kcal har jag fått ihop hittills i veckan, lite mindre än jag hade hoppats på hittills men borde gå lätt som en plätt (hoppas jag) att komma upp i 3000 till söndag iallafall. :) Felician du måste väl få ihop mycket mer än 3000kcal? Tycker du verkar ha kört verkligen stenhårt. :) Duktigt!
nej inte ännu milandra.. men är upp i 2700 så inte så långt kvar =D
335 kcal brända igår genom stavgång. I onsdags 286 kcal brända genom stavgång. Ikväll blir det bodypump intensiv =)
det vart 587 kcal idag (promenad o städning). jag är uppe i 2335 kcal so far... jag hoppas att jag klarar 665 kcal till på två dagar =)
Dagens kalorier är 291 Total 2575 Så nästan där :) Borde gå fint på 1-2 dar.. hoppas bara att det blir fint väder.
hur vet man hur mycket kalorier man bränner på träningen. det finns ju kaloriräknare på sajten, men alla människor borde ju förbränna olika beroende på kondition och vik. ??
Glömde bort att skriva igår så lägger in nu att det igår blev 276 kcal...
Och idag vart det 288 kcal. Bara 137 kvar
326 kcal vart det i dag så nu har jag 339 kcal kvar =)
Så allihoppa.. snart e veckan slut, sista chansen imorgon. Hur ligger ni till? Själv har jag efter kvällens löparunda kommit upp i 2962 kcal så imorgon blir de nog en promenad eller nått för att få ihop så jag kommer upp i 3000. MEN har haft en riktig fuskhelg så har garanterat ätit upp betydligt mer än 3000kcal, så kommer köra samma mål nästa vecka.. Hänger ni med mig?