Engagerad
62 inlägg
Har en vecka framför mig där jag satsar på att ha minus på vågen på lördag. Det innebär hårdträning & mitt mål är att träna bort minst 3000 kcal denna vecka. Kollade i min blogg om några var intresserade och haka och det var de ju :) Så haka på här så fyller vi i varje dag hur de går för oss!! Det här klarar vi ju lätt eller hur!? =D
Jag kör så mkt jag hinner. Då jag har mina 2 barn denna vecka så tar jag varje tillfälle som ges.. Nästa vecka blir det dock mer. Brukar landa på snitt 600 per dag då. Men jag är på så ni vet det... :)
Känner för att vara med, låter intressant. Jag har börjat promenera till jobbet så det blir en heldel från det :) Måndagen 389 Idag 583
Är det nån som vet vart man lägger in passet Power? Ett pass på gymmet som heter Power!
Då har man bränt 890 kcal idag då.. Hur går de för er därute??
576 kcal brända på zumba och crosstrainer idag!
Det blev inte så mycket för mig idag.... 328 kcal Promenad. Jag är fortfarande lite förkyld så jag törs inte göra mer =)
det är ju bra med kcal det med fordgirl!! =D
Hur går det gäääänget? =D Nya tag och krafter idag? Pepp pepp!!
Vilken peppande träningstråd..!! Förbrände precis 678 kcal på 9,5 km löpning så här på morgonen, man klarar så mycket mer än vad man tror :) känns som en väldigt bra start på dagen!
Hääärligt gyllin!! Vart de löpband lr solsken? :)