På gång
15 inlägg
Jag körde på att äta 800kcal förra året och gick ner 75kg från april till novemer så jag gick ner fort. Nu har jag levt på mycket mer ett tag och har även haft semester och gått upp ca 10kg av det jag gått ner. Men nu ska jag börja köra igen på 800kcal. Jag har ca 20kg att gå ner tills jag är nöjd. Är det någon mer som kör på att bara äta få kcal om dagen ? Kanske vi kan peppa varandra här och ge lite förslag på mat och så.
Jag har järnbrist mitt järn var nere på bara 102 så det var inte så bra. Har också B12 brist. Så jag äter vitaminer förfullt. Ska ta nya prover igen snart hoppas dom är bättre då.
Hur går det för er 800 kcaloriare :) Igår så hade jag en ätardag och åt en massa onyttigt, ändå har jag inte en chans att få i mig så mycket onyttigt som jag tänkt. Det borde finnas värdiga prova på allt påsar en sån här dag. Nu så är jag mycket nöjd att det är slut idag och jag har varit mätt hela dagen känns det som. Även om jag försöker att äta som jag brukar.
linzen82. usch järnbrist är inget kul =(, det har min mamma också eller har haft. Håller tummarna för dig att proverna visar bättre.
Tabirimiri: Tack det hoppas jag också dom gör men jag tror det för det känns bättre snurrar inte lika mycket längre. Thyndra: För mej går det bra , är inne på min 5e dag idag och allt känns bara bra ligger strags under 800kcal. Och har gått ner 5kg!!
Nu så är jag i ett läge som det är tvärstopp. Min kropp vill inte släppa ett gram ens just nu känns det som. Usch vad jag blir trött på dessa platåer även om jag vet att dom går över. Grattis, lizen till en bra start!! Det sporrar :)
Ibland står det ju still ett tag men sen när det släpper så brukar det ju gå gansk fort ner några kilon. Kämpa på!
linzen82. förstår det, vi håller tummarna.
Vad äter ni för något om ni bara håller er till 800 kalorier per dag? Duktiga alla är! :D Själv känns det sådär att börja med pulver dieter. har provat det förut, och det är ju inte gott tyvärr.. :P
LESG0720 jag äter allt möjligt frukter middag men i lagom mängd Men har lärt mig nu på sistonde hur mycket det är.
Jag tycker det går bra, äter också det mesta. Men väger allt och såser kan man ju vara utan.