Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Vart tar du vägen acki 😧 ?
Jag vill ju ha " koll" på dig....😬😆👏
Tack kära ni!
Har precis haft 2 planeringsdagar med jobbet (konferensmat), och så har jag tillfälligtvis flyttat och haft vågen nerpackad, så jag vet precis varför det är på det här sättet. Nu skall jag väga mig som vanligt och skärpa mig med maten. Dessutom skall jag träna.
Åh, vad bra Troxil! Jag vill ju gärna fortsätta, fast utan att ta ansvar för listan. :-) Idag väger jag 74,55 kg.
God morgon alla!
Ja, idag är jag glad. Resultatet för vecka är:
79.0 kg -1.5kg -1.86%
God morgon alla kämpar!
Hur gör vi detta rent praktiskt? Kommer troxi skapa ny tråd med vår tabell i och samma namn?
nimala och Acki - lycka till med allt i livet och tack för att ni inspirerat mig att kämpa på!
6 april: 64,0 kg (-0,16%)
Till er som följde min väg till mål och 6 stjärnor kan jag meddela :
Idag väger jag 65,5 kg / - 27,5 kg sedan jan -15.
Jag fortsätter med 16:8 / registrering och kalorikoll plus att jag aktivt rör på mig minst 30 min/dag.
Häng kvar...ni kommer också fram till mål. Pepp 🌹👍
86,5 kg
Tack nimala för att du har ställt upp för oss och lagtner så mycket jobb! Välkommen troxii! Vad ska tråden heta? Blir kanske samma namn? Grattis också till solskatt som har krympt en hel del sedan förra vägningen. Lyckost!
Jag skulle egentligen inte vara hemma nu utan återkomma till nästa vecka. Spanienresan blev inställd för min del (jag skickade iväg min man). Vid det allra första besöket när konstrundan startade på långfredagen så ramlade jag in i lokalen! Tyvärr fick vi avbryta rundan och köra till akuten istället. Det visade sig att jag fått några sprickor i min högra fot och sitter nu gipsad upp till knät. Jag får inte trampa med foten och är beroende av mycket hjälp. Jag har fått låna många hjälpmedel av kommunen och har dessutom många hjälpsamma vänner samt en av sönerna som bor nära mig. Men nu längtar jag efter min man. Han kommer hem på fredag!
Detta innebär att jag inte kan väga mig så länge som jag är gipsad och inte får gå med gipset. Hoppas att jag får besked på tisdag när jag ska till ortopeden igen. Håll tummarna att jag slipper operation!
72 kg
Oj vad trist baddaren . Krya på dig 🤕🤒
79kg.
Ja, blir lättare om jag skapar en ny tråd, kan ju inte ändra i trådstart-listan i denna. :) just nu nu kan jag inte skapa en, sitter o ammar.