Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Vet ni! Idag kom jag under mitt nästa viktminskningsmål: 75 kg. Jag får känslor av det... Jag räknade inte med att komma hit så lätt och effektivt efter mina dåliga erfarenheter i våras då ingenting hände trots flera månaders kamp. Grattis till mig!
Varmt grattis till dig. En härlig känsla 👏👏🌹🌹👍👍
Tack Bella! :D
Grattis Amiechan!
Tack Baddaren! 😁
Vad härligt, Ameichan!
Enligt doktorn så har jag tydligen dragit på mig någon slags ångestsjukdom.
Nu har jag fått Zoloft, en ssr-medicin som kan ge viktuppgång. Håll tummarna för att den bieffekten inte drabbar mig. Känns som att jag är den typen som blir hungrig av bara tanken på att jag skulle kunna bli hungrig, men vi får se... Kram på er!
Tack nimala! Det låter tungt. Jag hoppas du har tur och inte råkar ut för så mycket viktuppgång - Zoloft ska vara en av de medicinerna som ger minst påverkan i alla fall! Jag är en tröstätare, så när jag (för länge sedan) åt Zoloft blev det bättre med det när jag började må bättre, så jag hade ingen direkt viktuppgång. 👍
Samma erfarenhet har jag av Zoloft. Gör det bästa av situationen nimala.
Viktigast är att DU blir bättre .krya på dig. 😍👍
Hahaha, ja du har rätt Amiechan! Nu är tävlingskläderna provade. Det funkar :D !!!
Fast det är ju helt klart så att byxorna är klart mycket tajtare över rumpan än tidigare så jag får väl be min man putta upp mig på hästen om det blir stelt att komma upp själv ;) .
Tror att kavajen döljer de värsta valkarna trots att även denna kändes något lite trängre än tidigare.
Ameichan & Bella50: Tack! Vad skönt att höra.
Esp: Vad kul!
Lycka till inför morgondagen, alla!
Förresten, vart får ni era smileys från, pokaler och sånt? Jag har bara tillgång till de som forumet erbjuder. Känns lite torftigt.