Skriv din vikt i tråden innan klockan 16:00 varje onsdag. Alla är välkomna att ansluta efter hand, oavsett veckodag. Den vikten du har när du ansluter blir din startvikt i utmaningen. Har du inte skrivit in din vikt i tråden på två veckor så tas ditt namn bort ur listan. Du är sedan välkommen tillbaka när du vill och skrivs då in med ny startvikt. Den som har gått ner mest i procent jämfört med föregående vecka belönas med en stjärna★ vid sitt namn. Lämnar du din vikt någon av dagarna innan vägdagen så är du inte med och tävlar om stjärna veckan därefter. Detta eftersom du då haft mer tid på dig att gå ner i vikt.
Nu kör vi!!! Skriv gärna och berätta om dig själv och hur det går!
DELTAGARE
Solskatt★★★: startvikt: 78,5 kg (2015-12-01)
- 6 april: 80,5 kg, -0,25%
Baddaren★★: startvikt: 113,3 kg (2015-07-01)
- semester
Cinque★★★: startvikt: 69,4 kg (2015-08-13)
- 6 april: 64 kg, -0,16%
Havet★★★★★★: startvikt: 88,5 kg (2015-08-21)
- 6 april: 86,5 kg, -1,48%
nimala★★: startvikt 76,9 kg (2015-09-21)
- 6 april: 74,55 kg
Suskarl: startvikt: 76,6 kg (2015-10-09)
- 6 april: 72 kg, -0,69%
Monickah★★: startvikt: 82,1 kg (2016-01-13)
- 6 april: 79,5 kg, -0,75%
Troxil★: startvikt: 80.5 kg (2016-03-30)
- 6 april: 79 kg, -1,86%
Och grattis till alla er andra som gått ner eller hållt vikten. Nya tag till er som gått upp lite! Det är sånt som händer.
Vikter som saknas tillhör... Louise71★, PatOtt★, Amiechan★,
SuperK, walkyria, och Malgra.
Själv har jag fortsatt att gå ner. 74.15 kg. Det är inte klokt. Jag kan inte minnas sist jag vägde så lite. Jo, det var 10 månader sedan. Dessvärre beror min viktnedgång helt på att jag mår så psykiskt dåligt att jag - otroligt nog - har tappat aptiten. Det känns som att jag hade kunnat gå utan mat hela dagen. Jag äter bara för att må bra, inget annat. Har sett till att få i mig ordentligt med protein i alla fall, så att jag inte skall tappa muskler. Tar en dag i taget och hoppas att det snart går över. Att få hjälp inom psykiatrin idag är inte det lättaste, utan det handlar mycket om att vänta och stå ut.
Jag har tråkigt nog en viktuppgång att rapportera! O_o Fast om jag ska vara ärlig är jag mer lättad än besviken idag - jag var hos svärföräldrarna i helgen, och det gav en rejäl uppgång. När sedan vardagen kom vägrade kroppen släppa på vikten (vattnet?) igen i princip tills idag. Jag gick ner 6 hekto från igår till idag...
Grattis Havet. 👏🌹👍 Hur bär du dig åt ???? Sanslöst bra....😍
Ojoj! Vilka resultat!
Havet, dela med dig av dina tips!! :) Grattis!
Hah! Jag säger bara VATTEN. Jag har varit en tvättsvamp nu i veckan... :-D Nu får ni kämpa för att vinna nästa fredag. 😉 Så här mycket går man ju inte ner över natten i normala fall - minus 1,2 kg sedan igår. O_o
Haha, Amiechan - vi skall kämpa! :-D
Tack alla! Trodde inte jag skulle få veckans stjärna!
Vad jag har gjort, gick upp en massa kg veckan före. Snabbmat, mackor och massa godis. Denna veckan ingen snabbmat. Bara lite godis och promenader när jag jobbat!
Binder vätska väldigt fort! Min dotter är tvärs om hon kan äta massor och det syns inte på henne all och hon behöver gå upp i vikt!
Du är väl " unik" med så stora snabba svängningar....men gott för dig att det inte " sätter sig ". Stort grattis. Du var självskriven 🌹👍
Har inte vågat göra någon kontrollvägning efter denna helg :O, det blev på tok för mycket mat och dryck ... för att inte tala om fika på kanelbullens dag.
Snart väntar tävling för min del (jag rider men är väldigt väldigt ringrostig på tävlingssidan fn). Under denna vecka ska jag ta mod till mig att se om jag fortfarande kommer i mina tävlingskläder, gah! Om inte blir det tufft att hinna köpa/hitta nya alt hinna gå ner tillräckligt mycket.
Du måste nästan våga Esp! Det är ändå lättare att veta nu än om några dagar. <3