Anmälningstråd till Biggest Looser v48 – v52 2020
En slingrig väg upp mot Andermatt i Schweiz där sambon och jag sen åkte Glaciärexpressen. Vägen var minst lika slingrig som min väg mot målvikt och jag skulle tro att många känner igen sig. MEN kämpar man tar man sig upp, fast i vårt fall NER
Första rapport av vikt blir 25/11 och sista 23/12. Anmälan vill jag ha så snart som möjligt
Vikt rapporteras varje onsdag senast kl 24 men du får förstås väga dig när du vill under veckan. Om jag ska ha en chans att komma med rapport inom skaplig tid krävs det att vikterna är inne kl 24 varje onsdag.
Den som procentuellt går ner mest under hela perioden (4 veckor) får ett plusmedlemsskap för 6 månader av matdagboken (värde 414SEK)
Det blir ingen rapport över lagens viktnedgång, men kanske kan det vara trevligt att peppa varandra i ett lag, och kanske bra att ha kontakt med folk med ungefär samma vikt?
Det har inte varit någon större aktivitet i de flesta lagen men de jag hittat är:
Lag Solgul för folk runt 70 kg
Lag Cerice runt 80 kg
Lag havsblå 90-100 kg och
Lag dimmiga körsbär >100 kg
Angivna vikter är de vikter medlemmarna hade vid start. Jag själv tex startade på 116 i lag dimgrå körsbär gick så småningom ner till 91 och har nu jobbat mig upp till 99,8, men jag behåller lag så länge jag vill.
Alltså anmäl er med ”alias”, nuvarande vikt och om du vill vara med i ett lag. För att kunna vara med MÅSTE DU LÄMNA VIKT MINST FÖRSTA OCH SISTA VECKAN
Mvh babs2
@Havet: Biggest Looser fram till jul 2020, resultatrapportering
Välkommen Havet! Kul att höra något från dig!
Nu är vi 13!
Hej, jag vill hoppa på om jag får plats?
Sorry Socialen sista anmälningsdag till denna etapp är passerad. Håll utkik efter nyår.