Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Är det försent att få vara med? :)
Noangel kom in med en vikt så delar jag in dig i ett lag.
Havet - fantastiskt! Jag väger 111kg
vi saknar 2 st i Lag Vit, Dropit91 Och aneleh61, ni är välkomna att titta in på tråden Lag Vit =)
Hundvan - Det är väl väldigt onödigt att köpa en dricka för syns skull? Bättre att försöka hålla sig till vatten eller någon lättare saft som inte innehåller lika mycket skit?
Hundvan: Jag håller med NoAngel. Varför köpa 1 för syns skull? Låt bli istället.. Vatten är så mycket bättre..Eller bubbel vatten funkar ju det med om du nu behöver kolsyrat.. Mycket mycket bättre än dricka.. Innehåller onödigt mycke socker och socker är inte bra.. Nu kör vi så det rycker i höst.. Kilona ska bara rasa på oss.. ;) Känner mig så taggad i höst efter denna hemska sommaren som varit då vikten bara gått upp och ner hela tiden.. nu ska det BARA bli minus... Så nu kör vi!! Heja på er alla!
Hej Havet! På hemsidan täcker den vackra bilden en del av texten. Kan det vara något bara på min "knasdator? Tex under laguppställningar ser med Lag DimgråSand uppe i landskapsbilden där för att bakgrunden till texten är avvikande, men mitt namn med svarta bokstäver syns inte. Du är otrolig som orkar syssla med detta! ♥
Hej! Glömde skriva in min vikt den här veckan på min lagsida, men den är 91,5 och jag tillhör Lag Vit. Tack!
Havet! Jag har som babs2, jag ser inte heller texten på sidan. På framsidan (https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home) kan jag läsa de 2 understa raderna.
Hmm på min dator syns all text under bilden?? Konstigt :S