Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6812 inlägg
Trikz du tillhör Lag Röd.
Havet! 94,0 Usch så hemskt! Men du är en pärla om du ändrar min startvikt ! Tills på onsdag hoppas jag ha tagit bort lite! Jag tillhör lag Dimgråsand. Jag väger mig nu på onsdag= v 36. V 37 är jag bortrest, så då får vikten stå kvar. Vecka 38 ska jag hinna väga mig igen på onsdagen.
Babs du kan ställa dig på vågen innan du åker bort vecka 37. Ändrar startvikten.
Sorry Havet jag åker redan nu på fredag tidig morgon, då jag förmodligen inte ens slår igång datorn, så det blir lite tätt med vägning både onsdag och torsdag. Tack för hjälpen med startvikten. Hoppas att en del är vätska!
Hur länge håller denna omgång på? :-)
Tänkte att vi kör året ut med denna omgång!
går det hoppa på idag
Gorgo skriv in din vikt så återkommer jag med vilket lag du tillhör.
Hej! Hoppar också gärna på idag.. Tillhörde lag marin turkos innan. Vikt 75 kg mvh marolo
oki do 97,3kg =)