Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6812 inlägg
marolo du tillhör lag marinturkos gorgo du tillhör lag Dimgråsand
Ändringar på hemsidan med vikter och nya kommer så fort jag hinner.
Nu är hemsidan uppdaterad med allas vikter och nya medlemmar.
Heja Havet, vilket engagemang du har! Vi andra har bara oss själva att hålla reda på. :-)
3siffror tycker detta är roligt. Denna omgången skall jag gå ner i vikt och inte upp. Spännande och se hur många vikter som kommer in denna vecka.
Bra jobb Havet! Nu är det bara det "egna" arbetet med att kapa kilon som återstår ;)
ETTHUNDRATRE deltagare!!!! Det var inte illa!!! Jag vill tacka Havet för engagemang och för att du gör alla sammanställningar. Detta ska bli jättespännande att följa och delta i!
Havet: när är sista dagen för att väga sig denna veckan? Kan nämligen inte förrän fredag
Mano70 skriver att din vikt kommer på fredag. Kom in med den så fort som möjligt för jag gör resultatet på fredag förmiddag innan jag åker bort över helgen.
LAG VIT: Snotra.............88,7 Anneltls........... ? Marieros...........88,2 Lizz85..............86,4 purnima............81,5 58Laila.............79,0 merima76..........88,0