Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
låter bra fetis50 hoppas du får hoppa in i ngt lag nu pepp kram
Uppdatering: Lag Åskgrå-Isblå: MammaEva (80,5)... Kattaha (62,0).........63,0 Mullis (71,9)............. ica70 (74,0).............71,2 opal21 (73,8)...........71,4 UlricaJ (76,6)............72,2 Anza (78,0).............72,9 kraeks (80,0).......... 77 bi_ka (101,7).......... Wonna (83,8)..........78,3 Rosvita (70,5)......... hannahka (78,2)...... Booboo (81,5).......81,3 Minglan (78,0)........ harley72 (74,8)...... biggan1e (81,6)......74,1 Trinnie(74,8) ..........73,7 llizette (97,0)..........
fetis50 kom in med en vikt och du blir med i ett annat lag!
Förlåt min sena inlämmning här också. Veckans vikt 87 kg. Håller med Fetis50 att det är klent i tråden för RÖD/GRÖN. Oftast bara vi som skriver i tråden och vi är ju bara några få kvar i laget,jämfört med alla andra lag som är nästan tredubbelt röd/grön. Hoppar gärna in i ett nytt lag jag också,men för enkelhetens skull så kan jag avvakte till efter nyår om det då blir en ny omgång.
@@@@@
mezcal88 och fetis50 lägger in er i ett annat lag som är aktivt. Nu är det bara 2 veckor kvar av året! Har fått förfrågan om det blir en omgång efter nyår och det blir det! Har ni några önskemål om den omgång tas dom tacksamt emot! Det är frågan om vi skall köra sista veckan nästa vecka för onsdagen därpå är i januari ?
Jag fortsätter gärna nästa år också, om du bara orkar. Jag känner för en paus i rapporterandet efter kommande onsdag. Så att nästa rapporterade vikt blir då även startvikt för nästa omgång.
Vill gärna se en hösten 2013 då gravidkilona ska kämpas ner! ;-) så hoppas att du fortsätter då! :-) Heja er andra som kämpar! Är in ibland och läser lite då och då!! :-) Själv har jag inte tordas ställa mig på någon våg ännu men försöker hålla igen på sötsaker! :-)
Menar ni att 19/12 eller 26/12 ska vara sista? Jag har nått mitt vitktmål, så jag tror inte jag kan varamvarmed nästa omgång. Tyvärr. Tycker det har varit kul och peppande att vara med i tävlingen. Och havet, du gör ett jättejobb!! Fantastiskt.
26 december är sista vägningen för denna omgång !