Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6812 inlägg
Jag missade vägningen denna vecka. Får stå kvar på samma vikt. Jag är gärna med på fortsättningen nästa år! Men först blir det slutspurt på denna omgång. :-)
Snälla Havet erbjöd mig att få lämna veckans vikt idag så här kommer den: 94,9kg.
jag har ca 5-7 kg kvar att gå ner till mitt mål så jag är gärna med och kämpar efter jul också
Jag är också gärna med nästa omgång.
Vill gärna vara med nästa omgång också!
Fortsätter gärna med BL ja mä, tack för att du orkar engagera dej för oss alla ! Kram
Jag vill absolut vara med i nästa omgång.
26/12 blir bra som sista vägning för den här omgången.. spännande med en vägning efter jul. Då gäller det att hålla igen.
Resultat Vecka 50! Denna vecka gick vi ner -12,5 kg Grattis Lag Blå/Vit som gått ner mest i procent denna vecka -0,60% Grattis Anza som gått ner mest i % denna vecka -2,15% Under Gula linjen hamnade Lag ChiliApelsin
Grattis till oss i lag blå/vit =) Havet- Jag vill gärna vara med nästa år!