Nu är vi igång med Höstens omgång med Biggest Loser! Denna omgång håller på året ut! Så nu ger vi järnet alla 105 som är med. Varje onsdag skall vikten rapporteras in i denna tråd Lagvis. Ni som undrar vilket Lag ni är med. Gå in i Länken till Hemsidan nedan och klicka på lagindelning. Där ser ni vilket Lag ni är med. Sök upp lagtråden och där skriver ni in vikten varje vecka. Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2012/home
Veteran
6814 inlägg
Nu har även poängställning kommit in på hemsidan!
Min vikt blev felinskriven 87,0 ska det vara
Ändrar detta.
Vill gärna vara med nästa omgång.
Jag vill gärna vara med på nästa omgång oxå. :)
Hej Jag vill vara med nästa omgång. Pepp o kram på er alla
LAG BLÅVIT: Snotra........84,7 Callinas......81,1 purnima......74,4 58Laila.......81,9 Gunsan67...83,8 Cissis.........87,0 Lina1962.....94,1
Havet! jag skrev fel igår min vikt ligger kvar på 71,9 laila lag blåvit
Jag vill gärna vara med nästa år :-) Nu är tiderna sådana så att det inte är ordning på någonting - ifall jag, av olika anledningar inte kommer in på sidan före jul, så önskar jag ALLA en GOD JUL och ett Gott Nytt o Lätt 2013. Speciellt till Havet som fixar, uppdaterar och sammanstller våra protokoll. Pepppppppp ...
Hej Havet! Jag skulle gärna vilja vara med i nästa omgång! Sitter och kollar på biggest loser nu och blev inspirerad!