Hej! Jag är ny här på Matdagboken.se. På måndag börjar jag min viktresa. Jag och en kompis, tessiejoe ska följas åt men jag tänkte att det kanske är fler som vill följa med. Vi ska köra lite vårat eget Biggest loser. Jämnföra viktnedgång i procent och så. Mest på skoj men mycket för att man vet att den andra kämpar på. Man vill ju inte hamna under den gulalinjen... Jag skiktar på 15 kg till en början med, sen får vi se. Jag bor söder om Stockholm i Haninge, tessiejoe bor i Göteborg. Hör av er om ni är intresserade! Jenny och Therese
Mycket engagerad
117 inlägg
+0,9 denna vecka
Ska bli intersant att se svenska biggest loser som börjar idag 20.00 på tv 4
Kul med svenska biggest loser. Men det är inte lika dramatiskt och "flashigt" som det amerikanska. Vänjer mig nog efter ett tag.Vikt: 71,2 - 400g :)Börjar jobba denna vecka, så vi får se hur det går. Det tar kanske ett tag att komma in i rutinerna.Lycka till!
Denna vecka är det ett minus på 0.4kg. Kunde ha varit mer kan man önska. Men det är minus iaf.Så nu står vågen på 102.8.
Veckans vikt är 64,8 kg.vilket betyder att jag nått mitt mål.så nu tackar jag för den här tiden här i biggest loser light, kommer fortsätta kolla hur det går för er andra.
Grattis anerhe! Häftigt! :)Lycka till!
tack så mycket jenny, ja nu börjar nästa utmaning att öka på kalorierna och behålla vikten.
Hej!Jag hoppade in här i veckan. Får man vara med?/t
Välkommen Tekla!Fy, faaaan vad det går dåligt för mig nu.Har börjat arbeta och maten går åt pipsvängen.Promenaderna blir inte av(pga av att jag är själv med barnen på kvällarna)... Stått still men nu känns det som om det är på väg upp... Bläää!Tappat motivationen när jag inte kan "sköta" mig...Ge mig styrka!
@ JJennyy: Försöker att skicka lite styrka till dig så här...pepp pepp!
själv så sköter jag mig hyfsat med maten men har det svårare att komma igång med träningen igen. Men jag känner att det beror på att jag fortfarande inte är riktigt fri från förkylningen som jag har haft i över 2 veckor, så det får ta lite tid. Har iaf kommit ut och sprungit 2 ggr denna vecka och det blir nog 1 gång i morgon med.