Hej! Jag är ny här på Matdagboken.se. På måndag börjar jag min viktresa. Jag och en kompis, tessiejoe ska följas åt men jag tänkte att det kanske är fler som vill följa med. Vi ska köra lite vårat eget Biggest loser. Jämnföra viktnedgång i procent och så. Mest på skoj men mycket för att man vet att den andra kämpar på. Man vill ju inte hamna under den gulalinjen... Jag skiktar på 15 kg till en början med, sen får vi se. Jag bor söder om Stockholm i Haninge, tessiejoe bor i Göteborg. Hör av er om ni är intresserade! Jenny och Therese
Mycket engagerad
117 inlägg
min hals var konstig igår, småont eller nåt, och idag är det inte bättre
är illamående med Sjuk har man blivit
nästa vecka blir rörig när man är sjuk å inte ska träna
undrar hur min aptit kommer att vara nästa vecka
får ändå försöka planera, får dricka te med honung och citron som ska passa in i kcalen med
idag är det tråkväder å regnväder suck
ska se om man kan ta en lugn kort promenad sen
Första vägningen efter att jag gått med här.Startvikt 8 sep (onsdag förra veckan) 78,5Idag 77,7 -0,8 kg.
77,2bättre resultat denna vecka men vet inte hur denna vecka ska gå när man är sjuk
hej! Får jag hoppa på tävlingen igen?Sommaren är över och jag har åter tillgång till internet.Har ca 6 kg kvar att gå ned och ingenting händer just nu. Behöver lite motivation och bli inspirerad att kämpa med kosten eftersom jag missköter den ngt kolossalt just nu! :-PMin vikt imorse var 51,1 kg.
+-0 för mig igen. Men jag är iaf glad för att det inte har blivit + eftersom jag i princip inte har tränat något alls den sista tiden, fortfarande inte helt frisk från förkylningen (långdragen sådan 2v) och sen har det varit så mycket annat på det privata planet. Så om nån har några oanvända timmar på dygnet så får ni gärna ge dom till mig. hihi :-)Jenna77: Välkommen tillbaka!
Tack hollunge! It´s good to be back :-)Det har inte gått helt bra utan den här pressen jag tydligen måste känna för att åstadkomma ngt! ;)Men det har börjat dåligt...vågen spelade mig ett spratt igår och pekade ett kg upp! Ha...Ja, det hinner väl rinna av mig till måndag får vi hoppas ;)Lycka till allihop!
Jahapp...Nu har jag smällt i mig en stor fet flottig pizza. Kommer som valigt bli törstig grande och dricka litervis med vatten ikväll.Imorgon ska man vägas och hoppas på att vågen visar ned...:-)Hahaha...:) *LYCKA TILL*
Godmorgon alla!76,8 ett minus med 0,9 kg.
Glömde visst förra veckan... SorrY!71,6 kg + 500g sedan sist.Ska köra en nystart nu. Ska ner under 70 kg!Ska försöka börja springa... Men om inte det går så ska jag promenera. :)
Det blev som jag förutspådde...Med en pizza och vatten i magen, den eviga förstoppningen i följe och dessutom Pms-veckan så visade vågen 51,6 kg. Alltså upp 0,5 kg.Shit...så här mkt har vågen inte visat på väldigt länge. Hur typiskt är det? Jag som tränat som en idiot i veckan och förutom pizzan möjligtvis, verkligen tänkt på vad jag ätit.Nåja...kämpar vidare...förr eller senare så kan inte kroppen stå emot min fight längre :-)Hoppas det gått bättre för er andra :)